Ubezpieczenie PTU Assistance II gwarantuje szeroką ochronę ubezpieczeniową kierowcy
i pasażerom pojazdu – w czasie ich podróży na terytorium Polski lub całej Europy
(z wyjątkiem Albanii, Serbii, Czarnogóry) w zależności od wybranego Wariantu ubezpieczenia – w zakresie pomocy technicznej, informacyjnej, administracyjnej, finansowej, prawnej i medycznej – nie tylko w razie wypadku drogowego, ale także w razie awarii samochodu, utraty (kradzieży) pojazdu, w przypadku jego unieruchomienia, nieszczęśliwego wypadku, a nawet nagłego zachorowania kierowcy lub pasażera.
Ubezpieczenie PTU Assistance II oferowane jest posiadaczom: samochodów osobowych, ciężarowo-osobowych, ciężarowych o ładowności do 2 ton, zaopatrzonych w polskie tablice rejestracyjne.
W ramach tego ubezpieczenia PTU S.A. zapewnia pomoc w 3 wariantach:
Wariant I – usługi assistance świadczone są wyłącznie na terytorium Polski.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, informacja o komunikacji publicznej,
· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu,
· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, wynajem samochodu zastępczego, odbiór naprawionego pojazdu/odbiór pojazdu odnalezionego po kradzieży,
Wariant II – usługi assistance świadczone są na terytorium Polski oraz całej Europy;
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, informacja o komunikacji publicznej, przekazanie pilnej wiadomości,
· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu, dostarczenie części zamiennych,
· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, wynajem samochodu zastępczego, odbiór naprawionego pojazdu/pojazdu odnalezionego po kradzieży, pomoc administracyjna, serwis tłumacza przez telefon,
· pomoc finansową i prawną: pożyczka środków pieniężnych, opłacenie kosztów naprawy, pomoc adwokata, przedpłata kaucji,
· pomoc medyczną: informacja i natychmiastowa pomoc medyczna, hospitalizacja, powrót pasażerów pojazdu, transport medyczny, zastępczy kierowca, natychmiastowa wizyta, natychmiastowa opieka, dostarczenie niezbędnych lekarstw, odwiezienie dzieci pozostawionych bez opieki, transport zwłok,
Wariant III (krótkoterminowy) – usługi assistance świadczone są na terytorium Polski oraz całej Europy:
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, przekazanie pilnej wiadomości,
· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu,
· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, pomoc administracyjna.
„ W trosce o naszych klientów podróżujących swoimi samochodami po kraju i za granicę, znacznie poszerzyliśmy zakres ochrony ubezpieczeniowej, podwyższyliśmy również wysokość niektórych świadczeń. Wprowadziliśmy także różne warianty ubezpieczenia tak, aby dostosować ofertę do oczekiwań klientów, również tych najbardziej wymagających.” – powiedział Piotr Kaczanowski, Wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.
Obsługą całego procesu (od zgłoszenia zdarzenia po pokrycie kosztów świadczeń) zajmuje się Centrum Alarmowe PTU stworzone przez operatora assistance – firmę AXA Assistance. W celu łatwego i szybkiego kontaktu z Centrum Alarmowym PTU został ustalony
nr telefoniczny (022) 575 98 98 dla wszystkich klientów objętych ochroną
PTU ASSISTANCE I.
„Naszym najważniejszym celem jest satysfakcja i zadowolenie klientów. Dobra oferta cenowa, a przede wszytskim odpowiednia obsługa i sprawna likwidacja szkód to czynniki, dzięki którym Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. może liczyć na to, że klient pozostanie z nami.” – powiedziała Grażyna Brocka, Prezes Zarządu, Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.
Operator PTU S.A. w zakresie assistance gwarantuje, iż średni czas przybycia przedstawiciela PTU na miejsce zdarzenia wynosić będzie jedynie 30 min.