Kompleksowa usługa assistance w ofercie Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.

Ubezpieczenie PTU Assistance II gwarantuje szeroką ochronę ubezpieczeniową kierowcy

i pasażerom pojazdu – w czasie ich podróży na terytorium Polski lub całej Europy

(z wyjątkiem Albanii, Serbii, Czarnogóry) w zależności od wybranego Wariantu ubezpieczenia – w zakresie pomocy technicznej, informacyjnej, administracyjnej, finansowej, prawnej i medycznej – nie tylko w razie wypadku drogowego, ale także w razie awarii samochodu, utraty (kradzieży) pojazdu, w przypadku jego unieruchomienia, nieszczęśliwego wypadku, a nawet nagłego zachorowania kierowcy lub pasażera.

Ubezpieczenie PTU Assistance II oferowane jest posiadaczom: samochodów osobowych, ciężarowo-osobowych, ciężarowych o ładowności do 2 ton, zaopatrzonych w polskie tablice rejestracyjne.

W ramach tego ubezpieczenia PTU S.A. zapewnia pomoc w 3 wariantach:

Wariant I – usługi assistance świadczone są wyłącznie na terytorium Polski.

Zakres ubezpieczenia obejmuje:

· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, informacja o komunikacji publicznej,

· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu,

· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, wynajem samochodu zastępczego, odbiór naprawionego pojazdu/odbiór pojazdu odnalezionego po kradzieży,

Wariant II – usługi assistance świadczone są na terytorium Polski oraz całej Europy;

Zakres ubezpieczenia obejmuje:

· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, informacja o komunikacji publicznej, przekazanie pilnej wiadomości,

· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu, dostarczenie części zamiennych,

· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, wynajem samochodu zastępczego, odbiór naprawionego pojazdu/pojazdu odnalezionego po kradzieży, pomoc administracyjna, serwis tłumacza przez telefon,

· pomoc finansową i prawną: pożyczka środków pieniężnych, opłacenie kosztów naprawy, pomoc adwokata, przedpłata kaucji,

· pomoc medyczną: informacja i natychmiastowa pomoc medyczna, hospitalizacja, powrót pasażerów pojazdu, transport medyczny, zastępczy kierowca, natychmiastowa wizyta, natychmiastowa opieka, dostarczenie niezbędnych lekarstw, odwiezienie dzieci pozostawionych bez opieki, transport zwłok,

Wariant III (krótkoterminowy) – usługi assistance świadczone są na terytorium Polski oraz całej Europy:

Zakres ubezpieczenia obejmuje:

· pomoc informacyjną: informacja o warsztatach, informacja o pomocy drogowej, informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego, informacja o hotelach, przekazanie pilnej wiadomości,

· pomoc techniczną: dostarczenie paliwa, naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie ubezpieczonego pojazdu, złomowanie pojazdu, zorganizowanie parkingu,

· pomoc w podróży: zakwaterowanie, przewóz osób, pomoc administracyjna.

„ W trosce o naszych klientów podróżujących swoimi samochodami po kraju i za granicę, znacznie poszerzyliśmy zakres ochrony ubezpieczeniowej, podwyższyliśmy również wysokość niektórych świadczeń. Wprowadziliśmy także różne warianty ubezpieczenia tak, aby dostosować ofertę do oczekiwań klientów, również tych najbardziej wymagających.” – powiedział Piotr Kaczanowski, Wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.

Obsługą całego procesu (od zgłoszenia zdarzenia po pokrycie kosztów świadczeń) zajmuje się Centrum Alarmowe PTU stworzone przez operatora assistance – firmę AXA Assistance. W celu łatwego i szybkiego kontaktu z Centrum Alarmowym PTU został ustalony

nr telefoniczny (022) 575 98 98 dla wszystkich klientów objętych ochroną

PTU ASSISTANCE I.

„Naszym najważniejszym celem jest satysfakcja i zadowolenie klientów. Dobra oferta cenowa, a przede wszytskim odpowiednia obsługa i sprawna likwidacja szkód to czynniki, dzięki którym Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. może liczyć na to, że klient pozostanie z nami.” – powiedziała Grażyna Brocka, Prezes Zarządu, Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.

Operator PTU S.A. w zakresie assistance gwarantuje, iż średni czas przybycia przedstawiciela PTU na miejsce zdarzenia wynosić będzie jedynie 30 min.