Ankieta dostępna jest on-line pod adresem www.rsi.pl/badanie. Zawiera proste pytania na temat podstawowych zagadnień związanych z komunikacją. Akcja umożliwi po raz pierwszy w Polsce określenie standardów komunikacji i zarządzania informacją obowiązujących obecnie w branży PR. Wypełnienie ankiety zajmuje zaledwie 5 min.
Wszystkie firmy, które ją wypełnią, wezmą udział w losowaniu cennej nagrody, którą jest program INTRANET by webBOX – profesjonalny system IT usprawniający komunikację wewnętrzną, zarządzanie dokumentami, informacją i zasobami. Ankietę badawczą wypełniać można do 20 marca br.
Wyniki badań zostaną ujawnione po raz pierwszy 28 kwietnia 2006 r. podczas Kongresu PR w Rzeszowie, który jest partnerem akcji. Podsumowanie udostępnią także patroni medialni akcji, którymi są magazyn Piar.pl oraz portal www.MediaRun.pl.
Autorem i organizatorem badań jest firma RSI internet świadcząca usługi informatyczne, konsultingowe oraz outsourcingowe. Jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu informacją, zasobami oraz komunikacją. Projektuje, wdraża i integruje systemy informatyczne takie jak portale korporacyjne, intranety i ekstranety, CMS, CRM, ERP, aplikacje e-commerce oraz inne, dedykowane projektom realizowanym przez firmy i instytucje. Jest producentem systemów: INTRANET by webBOX i CMS by webBOX. RSI internet jest częścią grupy medialnej OS3 group.