Konferencja adstandard 2010

Jakie trendy na polskim rynku reklamy online dostrzegają eksperci? Czy marketing w serwisach społecznościowych, kampanie w wyszukiwarkach oraz reklama mobilna zagoszczą na dobre w mediaplanach na 2010 rok? 

Czy domy mediowe, agencje i sieci reklamowe są przygotowane na rewolucję społecznościową czy potrafią wykorzystać w komunikacji marketingowej najnowsze kanały: wideo, mikrobloging, czy platformy mobilne? – to podstawowe zagadnienia, którym poświęcona będzie dwudniowa konferencja adStandard 2010. Reklama interaktywna od @ do # organizowana przez branżowy serwis  Internet Standard , która odbędzie się 25-26 lutego br.

Internet wyszedł obronną ręką z kryzysu i po raz kolejny potwierdził, że jako medium reklamowe sprawdza się świetnie oferując coraz to nowsze, ciekawsze i efektywniejsze sposoby promowania marek, usług czy produktów – mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard i menedżer konferencji. Reklama w społecznościach, przekazy wideo, mobile, virtual reality- to co modne nie zawsze jednak jest skuteczne i pasuje do postawionych celów i rodzaju kampanii. Na konferencji adstandard 2010 podpowiemy jak rozumieć nowe trendy i zjawiska w reklamie on-line oraz wskażemy sposoby ich optymalnego wykorzystania w działaniach marketingowych. Nie zabraknie też omówienia problemów, z którymi aktualnie borykają się przedstawiciele rynku reklamowego oraz mediów – dla nich zaplanowaliśmy specjalny panel dyskusyjny.

Potencjał reklamy internetowej w liczbach oraz panorama rynku polskiego na tle innych krajów, ewolucja modeli zakupowych w konkretnych formach i typach kampanii, a także niewyczerpane możliwości marketingu w wyszukiwarkach – to podstawowe zagadnienia omawiane podczas pierwszego dnia konferencji. Wystąpią m. in. Jarosław Sobolewski dyrektor generalny IAB Polska, Artur Zawadzki prezes zarządu Gemius, Jacek Pasławski prezes zarządu Novem, Przemysław Bartkowiak dyrektor sprzedaży pionu internet, Agora , a także Przemysław Włodarski z Hypermedia oraz Maciej Gałecki SEM specialist, Bluerank. W tym dniu odbędzie się również panel dyskusyjny poświęcony ewolucji modeli sprzedaży reklamy display z udziałem przedstawicieli portali, sieci reklamowych, domów mediowych oraz performance marketingu. Podczas konferencji zostanie także zaprezentowany raport adStandard 2010 przygotowany przez redakcję Internet Standard.

Drugi dzień konferencji upłynie pod znakiem trendów i nowych sposobów reklamowania się w internecie. Osobny blok, w którym wystąpią m. in. Michał Brański, członek zarządu 10K Media, brand karma oraz Konrad Traczyk z Facebooker.pl poświęcony będzie marketingowym akcjom w serwisach społecznościowych. O wykorzystaniu zaawansowanych technologii w reklamie mówić będą:  Przemysław Pawlak z Adv.pl i Bartłomiej Wyszyński dyrektor ds. strategii, Artegence.
Rafał Janik z Redefine  i Borys Wróbel, członek zarządu mobijoy!, pokażą ciekawe realizacje wideo i kampanie oparte na mobile marketingu. Tradycyjnie nie zabraknie na naszej konferencji ciekawych case studies wykorzystujących różnorodne formaty reklamowe, na ich prezentację przeznaczyliśmy specjalny blok tematyczny – dodaje wydawca Internet Standard.

Konferencja 2010 odbędzie się w budynku Agory w dniach 25-26 lutego 2010 r. Adresowana jest zarówno do reklamodawców poszukujących skutecznych sposobów promowania swych marek w sieci, jak i do osób bezpośrednio związanych z branżą internetową i marketingiem interaktywnym.

Konferencje Internet Standard na stałe wpisały się w krajobraz ważnych wydarzeń branży internetowej w Polsce – mówi Agnieszka Świtkowska. To nie tylko okazja do poznania praktycznej wiedzy z najwyższej półki i doświadczeń liderów rynku internetowego, ale także szansa nawiązania cennych kontaktów. Uczestnikom naszych poprzednich imprez oferujemy atrakcyjne warunki rejestracji.

Konferencja: 25 – 26 lutego 2009 r.
Miejsce: Warszawa, Budynek Agory ul. Czerska 8/10
Organizator: Internet Standard
Program konferencji
Zgłoszenia

Źródło: PR News