Konferencja Media Trendy 2007

Konferencja odbędzie się 19 marca br. w hotelu Hyatt. Organizatorami są Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Harvard Business Review Polska oraz miesięcznik PRESS.

Podczas konferencji Media Trendy 2007 Reklama-Media-Pieniądze zaprezentowane zostaną kierunki rozwoju oraz najnowsze trendy w mediach i reklamie. Zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat wpływu nowoczesnych technologii na zmiany w komunikowaniu się z odbiorcami, odniosą

się do modeli biznesowych w globalnych mediach i zaprezentują scenariusze skutecznego działania agencji reklamowych. W trakcie debaty o przyszłości mediów zaprezentowanych zostanie siedem nowych trendów w mediach i reklamie oraz omawiane będą zasady konstruowania skutecznych strategii marketingowych. Podczas dyskusji Media 2007, tematem przewodnim będą perspektywy

i wyzwania stojące przed właścicielami mediów w Polsce i w Europie. Jednym z gości specjalnych będzie Christophe Forax, który przedstawi kierunek zmian europejskich regulacji w zakresie mediów

i telekomunikacji.

W konferencji potwierdziło obecność ponad czterdziestu ekspertów ds. mediów, reklamy i technologii, którzy wezmą udział w panelach dyskusyjnych, prezentacjach i pokazach technologicznych.

Goście specjalni konferencji:

Nick George – wybitny ekspert w zakresie modeli biznesowych w mediach, doradca wielu wiodących firm medialnych, członek zespołu doradczego dla sektora mediów i rozrywki PricewaterhouseCoopers, Los Angeles, USA. Przedstawi czynniki zmian na rynku mediów i reklamy.

Christophe Forax – członek gabinetu Komisarz Unii Europejskiej ds. Mediów i Społeczeństwa Informacyjnego Viviane Reding, ekspert w zakresie regulacji, nowych technologii, współtwórca unijnej polityki regulacyjnej. Wskaże w jakim kierunku zmierzają europejskie regulacje mediów i telekomunikacji.

Arvind Desikan – ekspert w zakresie nowych rozwiązań technologicznych i zastosowania technologii w mediach, współtwórca unikatowych rozwiązań stosowanych przez Google, które zmieniły krajobraz mediów na świecie.

Belinda Beeftink – członek the Institute of Practicioners in Advertising (IPA) w Londynie, ekspert w dziedzinie scenariuszy zmian na rynku reklamy i nowych narzędzi badawczych umożliwiających wykorzystanie nowych mediów w reklamie.

W trakcie konferencji, w specjalnie przygotowanym show roomie technologicznym, będzie można zapoznać się i przetestować najnowsze rozwiązania firm Orange, Google, One-2-One.

Konferencję zakończy debata: Nowe trendy w mediach, a kondycja wolności słowa i perspektywy pluralizmu w mediach, na którą zaproszeni zostaną czołowi polscy dziennikarze i właściciele mediów.