Kongres Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu

W dniach 14-15 kwietnia 2011 roku odbędzie się największe w Polsce wydarzenie z branży PR: Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizują go: Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz Newsline Sp. z o.o.

Kolejna odsłona spotkań branży public relations, czyli Kongres Profesjonalistów, ma być wydarzeniem tworzącym tożsamość branży w Polsce. Zapraszamy do Wrocławia. Atmosfera i zmieniony kontekst organizacyjny – to mają być wyróżniki wydarzenia. Jestem przekonana, że Wrocław, wraz z jego multikulturowym charakterem, otwartością i europejskością, okaże się idealnym miejscem, by dyskutować o PR w różnych jego kontekstach. – wyjaśnia dr Karina Stasiuk z Uniwersytetu Wrocławskiego, współorganizator Kongresu.

Głównym tematem tegorocznego wydarzenia będzie mierzenie efektywności działań public relations. Podczas Kongresu odbędą się wystąpienia plenarne oraz debaty z udziałem praktyków i naukowców. Jak podkreśla Paweł Trochimiuk, Prezes Związku Firm Public Relations, współorganizator Kongresu: Istotnym elementem programu wydarzenia będą prowadzone przez przedstawicieli agencji PR, jak również pracowników firm, warsztaty oraz panele dyskusyjne nawiązujące do praktycznych aspektów działań public relations. Praktycy zaprezentują najlepsze case studies ostatnich lat, natomiast teoretycy przybliżą wyniki najnowszych badań.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego, a także logistyczno-technicznego jest fakt, że organizatorzy Kongresu posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu prestiżowych i uznanych w środowisku konferencji i seminariów tematycznie związanych z komunikacją. Dziesięć edycji Kongresu Public Relations w Rzeszowie, czy osiem edycji Konferencji PR Forum prowadzonych w Warszawie, to tylko wybrane wydarzenia, w których swój udział mieli organizatorzy. Zatem wierzę, że także kolejne nasze wyzwanie jakim jest Kongres we Wrocławiu spełni oczekiwania przedstawicieli branży – zauważa Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Newsline Sp. z o.o., pomysłodawca i organizator Kongresu.

Więcej informacji na tematy związane z programem i innymi  kwestiami dotyczącymi Kongresu profesjonalistów Public Relations na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl 

Źródło: Newsline sp. z o.o.