Kongres – wiosenne święto polskiego PR

Organizatorzy starają się zaskakiwać uczestników w każdej jego edycji. W roku jubileuszowym czeka na nich wiele wyjątkowych atrakcji. Program Kongresu jest bardzo bogaty. Zawiera warsztaty, debaty oraz sesje poświęcone różnym aspektom PR. Kongres uświetnią swoją obecnością m.in.: Marek Herman (TMoblile – Czechy) Grzegorz Miecugow (TVN24) oraz Sławomir Zieliński (TVP3). W tym roku po raz pierwszy Kongresowi towarzyszyć będzie Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych – MEDIAL (25.04.2006). Głównym celem Przeglądu jest prezentacja dorobku agencji producenckich, w formie filmów przygotowanych dla korporacji. Swoje filmy zgłosiły już m.in. Ericsson oraz Ideo. Kolejną nowością będzie debata poświęcona CSR (Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). CSR jest koncepcją, dzięki której firmy w procesie budowania strategii dobrowolnie biorą pod uwagę interesy społeczne oraz ochronę środowiska.

Dr Dariusz Tworzydło (pomysłodawca Kongresu): Cieszy mnie fakt, że z konferencji naukowej, a zarazem lokalnego przedsięwzięcia, dzięki pomysłowości i pracowitości osób z którymi mam zaszczyt współpracować, zaangażowaniu organizacji branżowych, mediów, partnerów korporacyjnych, zrodził się ogólnopolski, profesjonalny festiwal PR-owców, który z roku na rok gromadzi coraz większą liczbę uczestników i zyskuje coraz większe uznanie w środowisku.

Kongres Public Relations dzięki obecności szerokiego grona ludzi nauki, a także ekspertów z branży PR, jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń. Organizatorom udało się stworzyć pole do komunikacji dla wszystkich, którzy naukowo i zawodowo zajmują się kreowaniem wizerunku. Kongres jest także kopalnią wiedzy dla młodych adeptów PR-u, którzy dzięki licznym warsztatom i dyskusjom mogą poznać tajniki organizacji kampanii PR, rodzaje komunikacji oraz sposoby zarządzania w kryzysie.

Tomasz SOLIŃSKI (Dyrektor Zarządzający Kongresu): Każdy dzień Kongresu zawiera ciekawe i bogate merytorycznie treści. Dostosowujemy je do zmian jakie mają miejsce w gospodarce. Program trzeciego dnia Kongresu, będzie poświęcony dyskusji nad rolą mediów w kreowaniu rzeczywistości. Innym wątkiem prowadzonych obrad, będzie zastosowanie nowych technologii w Public Relations. Udział w każdym z paneli dyskusyjnych zapowiedzieli wybitni przedstawiciele czołowych polskich mediów a także praktycy PR.

Dopełnieniem merytorycznej strony Kongresu jest wspaniała atmosfera i liczne imprezy towarzyszące, które pozostawiają niezapomniane wspomnienia. Organizatorzy zaprosili m.in. Grzegorza Halamę i zespół Tabascoo. Krzysztof DĘBOWSKI (Dyrektor Zarządzający SARE): Coroczny Kongres PR w Rzeszowie jest imprezą, którą można śmiało traktować jako wizytówkę branży Public Relations. Wysoki poziom merytoryczny, świetna organizacja, profesjonalne zaplecze oraz niezapomniana atmosfera wydarzenia to dowód na to, że i szewc potrafi w butach chodzić. Wiosenny zjazd PR-owców z całej Polski jest nie tylko okazją do wymiany doświadczeń miedzy teoretykami a praktykami, ale także niecodzienną szansą na wspólne zastanowienie się nad kondycją całej branży. Nasze wsparcie dla Kongresu traktujemy jako drobną cegiełkę w realizacji tego ważnego przedsięwzięcia.

Więcej informacji o Kongresie dostępnych jest na stronie www.kongrespr.pl lub w Zakładzie Public Relations WSIiZ, tel (017) 866 11 68