Konkurs Beckersa poświęcony morświnom

Konkurs odbywa się na stronie Chronimymorzebaltyckie.pl. Jego zakończenie zaplanowane jest na 15 czerwca. Do tego czasu trwać będzie internetowa kampania promująca zabawę. Kreację stanowi w tym przypadku Billboard FX. Przedstawiony na nim morświn wydostaje się poza kreację. Zabieg ten ma na celu zainteresowanie odbiorcy przekazem.

Kampania emitowana jest na witrynach najlepiej dopasowanych do grupy celowej, czyli eHoliday.pl, Gazetaprawna.pl, Mediarun.pl, sGospodarka.pl, Kobiety.pl, MotoFakty.pl, PodrozeTV.pl oraz TabelaOfert.pl. Dodatkowo wsparcie akcji stanowi emisja kreacji w ARBOzasięgu.

Mimo, iż zabawa wystartowała kilka dni temu, zainteresowanie akcją przekroczyło oczekiwania jej organizatorów.

W ciągu zaledwie czterech dni trwania konkursu wzięło w nim udział blisko 1000 osób. Jest to bardzo dobry wynik i z ciekawością będę śledził dalsze statystyki kampanii.
– skomentował Rafał Szychowski odpowiedzialny za konkurs w ARBOmedia Polska.

Kampania promująca konkurs Beckersa na www.gery.pl

Konkurs organizowany jest przez markę szwedzkich farb Beckers, która wpiera finansowo badania i ochronę morświnów w Bałtyku. Ideą zabawy jest zwrócenie uwagi internautów na problem tego zagrożonego wyginięciem gatunku. Uczestnicy mają za zadanie udzielenie odpowiedzi na 5 pytań dotyczących morświnów. Tym samym muszą wykazać się pewną wiedzą na temat tych zwierząt i ich sytuacji. Nagrodą główną w zabawie jest wyjazd dla dwóch osób do duńskiego morświarium.

Program „Chronimy Morze Bałtyckie” został w całości opracowany przez markę Beckers. Naszym celem jest uświadamianie Polakom wagi działań w zakresie ochrony morświnów. Mamy nadzieję, iż konkurs choć w małym stopniu przyczyni się do zmiany naszego podejścia do sytuacji tych pięknych i inteligentnych zwierząt – powiedziała Joanna Wysokińska, koordynator PR, e-marketingu i mediów elektronicznych firmy Beckers.

Konkurs oraz kampanię go promującą opracował, zaplanował oraz obsługuje dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska. Stworzeniu kreacji oraz adaptacji witryny Chronimymorzebaltyckie.pl podjęła się agencja interaktywna Internet Contact S.A.