Konkurs dla użytkowników aplikacji Citi Handlowy Bikes

Citi Handlowy wprowadził kolejne nowości do swojej bankowo-rowerowej aplikacji, która z tygodnia na tydzień zdobywa serca kolejnych warszawskich rowerzystów. Jednocześnie dla fanów jednośladów bank przygotował konkurs na Facebooku i Twitterze. Do wygrania jest 50 voucherów o wartości 20 zł do wykorzystania w aplikacji Citi Handlowy Bikes. Wystarczy odnaleźć unikalny niebieski rower Citi Handlowy Bike.  

 

Miesiąc temu Citi Handlowy wystartował z pierwszą wersją aplikacji, a już dzisiaj liczba jej użytkowników przekracza 6 000. Bank nie zwalnia tempa i wprowadza kolejne nowości. Aplikacja Citi Handlowy Bikes wzbogacona właśnie została o:

·         możliwość wypożyczenia roweru kodem QR

·         automatyczne powiadomienia push potwierdzające prawidłowe wypożyczenia i zwrotu roweru oraz powiadomienia dźwiękowe otrzymywane na 5 minut przed upłynięciem darmowych 20 minut każdego wypożyczenia

·         zapisywanie trasy przejazdu i możliwość udostępnienia ich na Facebooku

·         zapisywanie pokonanego rowerem dystansu, kosztu przejazdu i spalonych kalorii

·         możliwość zbierania odznak za spełnienie wyzwań wyznaczonych w aplikacji i dzielnia się swoimi osiągnięciami na Facebooku

·         Ulepszony interfejs aplikacji i możliwość jej personalizacji

·         Funkcjonalna wyszukiwarka i mapa warszawskich stacji

·         Dedykowane Centrum Kontaktu, w którym można szybko i wygodnie zgłaszać ewentualne problemy związanez aplikacją lub systemem Veturilo.

W nowej wersji aplikacji warszawscy rowerzyści znajdą wiele unikatowych funkcji, dzięki którym korzystanie z rowerów będzie i efektywne, i zabawne. To właśnie na element zabawy postawiliśmy uruchamiając konkurs. Zadanie jest proste a odwołuje się do żyłki detektywa rowerzystów. Wystarczy zrobić zdjęcie jednego z 50 stołecznych rowerów pomalowanych w kolorach Citi Handlowy, a następnie udostępnić na Facebooku  lub  Twitterze ze specjalnym hasztagiem #CitiHandlowyBikes i #NiebieskiRower  tłumaczy Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów Bankowości Detalicznej Citi Handlowy. 

 

W konkursie do wygrania jest łącznie 50 voucherów o wartości 20 zł na wypożyczenie rowerów i do wykorzystania przez aplikację Citi Handlowy Bike. Konkurs podzielony jest na 4 etapy i potrwa do 4 września 2017 r. Wyniki poszczególnych etapów wraz z listą laureatów zostaną ogłaszane na fanpage’u Citi Handlowy na Facebook. (https://www.facebook.com/pg/Citihandlowy). Regulamin konkursu dostępny na FB (https://www.facebook.com/notes/citi-handlowy/regulamin-konkursu-citi-handlowy-bikes-niebeski-rower/1432718343444436/). By zrealizować voucher, należy pobrać aplikację Citi Handlowy Bikes ze sklepów App Store lub Google Play, zarejestrować się i aktywować konto dokonać rejestracji i i wnieść opłatę początkową wysokości min. 10 zł. Operatorem aplikacji jest firma Nextbike Polska.

Więcej na stronie Citi Handlowy Bikes.

Obecność Citi Handlowy na rowerach miejskich to strategiczny projekt banku, który sukcesywnie rozwija. Niedawno banku uruchomił pięć sponsorskich stację i w kolorach Citi Handlowy w strategicznych punktach stolicy, a także ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej na skrzydełkach. Obecnie 80 proc. stołecznych rowerów jeździ z reklamą Citi Handlowy.