Konkurs „Grasz o index” skierowany jest do wszystkich osób mających doświadczenie w branży public relations – absolwentów studiów licencjackich, magisterskich, doktoranckich kierunków humanistycznych, ekonomicznych oraz technicznych państwowych i niepaństwowych uczelni. Patronami konkursu są Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, fundacja InternetPR.pl, serwis praca.gazeta.pl portal newsline.pl, a także Akademickie Radio „Kampus”.
Nagrodą w konkursie jest jedno bezpłatne miejsce na Podyplomowych Studiach Strategii Public Relations i Komunikacji Społecznej w roku 2008 (dwa semestry)
Uczestnicy konkursu będą na poszczególnych jego etapach podejmować następujące zadania:
a) w pierwszym etapie na podstawie przedstawionego briefu stworzą projekt hasła promującego Podyplomowe Studium Strategii PR i Komunikacji Społecznej (szczegółowe informacje o Studium na stronie: www.sspr.id.uw.edu.pl)
b) zwycięzcy pierwszego etapu w drugim etapie przedstawią propozycję strategii zarządzania sytuacją kryzysową wskazaną przez Jury.
Znakiem firmowym Studiów Strategii PR i Komunikacji Społecznej jest zespół wybitnych zagranicznych i polskich ekspertów PR. To właśnie wieloletnia praktyka prowadzących, obok najwyższego poziomu akademickiego, będzie stanowić o wyjątkowej atrakcyjności tworzonych studiów. Świadczy o tym również fakt, że studia są wspólnym przedsięwzięciem Instytutu Dziennikarstwa UW i polskich organizacji i stowarzyszeń branżowych: Związku Firm Public Relations, Fundacji InternetPR. Studia posiadają także merytoryczną akceptację Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.