30 września upływa termin zgłoszenia kandydatur do konkursu o tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku 2006. Pula nagród w konkursie wynosi 100 000 zł.
Fundacja Kronenberga po raz drugi organizuje konkurs o tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku 2006.
Konkurs adresowany jest do Mikroprzedsiębiorców, którzy zatrudniają nie więcej niż 10 pracowników oraz ich obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów, usług i operacji finansowych nie przekroczył równowartości 2 mln. złotych a działalność gospodarczą rozpoczęli nie później niż 30 czerwca 2005 r. W konkursie mogą wziąć udział także młodzi dopiero rozwijający się przedsiębiorcy – którzy nie ukończyli 32 roku życia. W obydwóch grupach nagrody przyznane zostaną w trzech kategoriach: produkcja, usługi, handel.
Spośród wszystkich kandydatów wyłoniony zostanie laureat nagrody głównej – Mikroprzedsiębiorca Roku 2006.
Pula wszystkich nagród w konkursie wynosi 100 000 zł.
Mikroprzedsiębiorcę Roku 2006 oraz zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy w grudniu br. podczas uroczystej gali wręczeni nagród.
Fundacja Bankowa poprzez organizacje konkurs chce promować aktywną postawę w zakresie przedsiębiorczości, zachęcać do zakładania małych firm oraz pokazywać najlepsze z nich jako przykłady efektywnych działań gospodarczych w formie dobrych przykładów.
Założeniem konkursu jest również popularyzacja i promowanie mikropożyczek
oraz innych instrumentów mikrofinansowych które są skutecznym narzędziem stymulacji rozwoju gospodarczego, a co za tym idzie przyczyniają się do ograniczenia ubóstwa. Umożliwienie korzystania z usług finansowych najuboższym pobudza ich aktywność oraz sprzyja wzrostowi świadomości ekonomicznej w społeczeństwie o czym przekonaliśmy się podczas I edycji konkursu.
Regulamin, formularz nominacji oraz dodatkowe informacje związane z konkursem znajdują się na stronie www.kronenberg.org.pl
Działająca od 1996 roku Fundacja Kronenberga wspiera w imieniu Citibank Handlowy prace na rzecz dobra publicznego w głównych obszarach tematycznych takich jak: edukacja finansowa i promocja przedsiębiorczości, rozwój lokalny oraz ochrona dziedzictwa kulturowego. Realizowane przez nią działania obejmują m.in. program edukacji finansowej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Moje Finanse organizowany wspólnie z NBP i Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości; seminaria Vademecum Dobroczyńcy, programy: Uczniowie Adoptują Zabytki i Wolontariat Pracowniczy oraz konkursy: Wokulski, Start do Kariery, Mikroprzedsiębiorca Roku i o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególne osiągnięcia w zakresie myśli teoretycznej w sferze ekonomii i finansów, a także Nagrodę im. prof. A. Gieysztora za ochronę polskiego dziedzictwa kulturowego.
Źródło: PR News