Bank BPH rozpoczyna kampanię reklamową rachunków osobistych – Kapitalnego i Maksymalnego Konta. W nowej kampanii bank zwraca uwagę na przejrzystą dla Klientów konstrukcję konta – jasno komunikowana opłatę za prowadzenie konta, ale w zamian za to brak dodatkowych kosztów z tytułu większości popularnych transakcji.
Dodatkowo, w ramach oferty promocyjnej klienci, którzy od 12 kwietnia do 12 lipca 2012 r. otworzą w Banku BPH nowe Kapitalne lub Maksymalne Konto oraz będą z niego aktywnie korzystać, zostaną nagrodzeni premią w wysokości 100, 200 lub 300 zł.
Kampania konta osobistego to kolejna odsłona komunikacji Banku wspierająca pozycjonowanie – Bank BPH. Po prostu fair, którego jednym z filarów jest transparentna oferta.
– Nasze konta zostały stworzone w odpowiedzi na głos Klientów, że część kont za O zł może w rzeczywistości kosztować nawet kilkanaście złotych miesięcznie z powodu konieczności ponoszenia dodatkowych opłat za transakcje. Dlatego w Banku BPH oferujemy Klientom konta, w których Klient ma koszty pod kontrolą – płaci jedną, miesięczną opłatę za prowadzenie, ale nie ponosi dodatkowych kosztów za większość popularnych transakcji, co jasno komunikujemy – powiedział Krzysztof Łopatek, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w Banku BPH.
Prowadzenie Kapitalnego Konta kosztuje miesięcznie 9,99 zł, a Maksymalnego Konta – 14,99 zł, przy czym Bank BPH nie pobiera opłat za codzienne transakcje. W praktyce oznacza to:
- 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce. Ponadto karta do Maksymalnego Konta zapewnia możliwość bezpłatnego wypłacania pieniędzy z bankomatów na całym świecie.
- 0 zł za wydanie, wznowienie i obsługę karty do konta.
- 0 zł za przelewy krajowe w złotych realizowane w oddziałach i placówkach partnerskich Banku oraz za pośrednictwem bankowości telefonicznej i Internet.
- 0 zł za regulowanie rachunków w formie poleceń zapłaty (np. za gaz, energię elektryczną, telefon).
- 0 zł za realizację zleceń stałych (np. opłaty za Internet, czynsz, telewizję kablową).
- 0 zł za dostęp do konta przez Internet za pośrednictwem platformy Sez@m.
Ponadto posiadacze tych kont mogą dodatkowo skorzystać m.in. z pakietu usług assistance bez dodatkowych opłat oraz Asystenta Finansowego – bezpłatnego narzędzia, które pomaga kontrolować wydatki i zarządzać domowym budżetem. Narzędzie jest dostępne dla użytkowników bankowości elektronicznej Banku BPH, którzy mają konto osobiste lub kartę kredytową.
Jednym z warunków otrzymania premii za konto jest otwarcie nowego konta – Kapitalnego lub Maksymalnego w terminie od 12 kwietnia do 12 lipca oraz zapewnienie w ciągu 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych regularnych wpływów na konto i dokonanie min. 3 transakcji kartą. Premia, którą otrzyma Klient, zależy od wysokości wpływów na konto:
wpływy miesięczne |
premia |
600 – 2499 zł |
100 zł |
2500-7499 zł |
200 zł |
powyżej 7500 zł |
300 zł |
Szczegóły dotyczące promocji zawiera regulamin oferty specjalnej „Premia na start 04-07.2012”, który jest dostępny w placówkach banku i na stronie www.bph.pl.
Kampania reklamowa zaczyna się 12 kwietnia i będzie obejmowała głównie telewizję i Internet. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, Oddział Team One, zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Starlink. Dwa nowe spoty reklamowe można zobaczyć tutaj i tutaj.
Źródło: Bank BPH