Konta od PKO BP dla klientów PKN Orlen dopiero w drugiej połowie roku

Podczas konferencji wynikowej PKO Banku Polskiego, prezes Zbigniew Jagiełło powiedział, że wspólna oferta banku i sieci Orlen pojawi się dopiero w drugiej połowie roku. Plan zakłada udostępnienie rachunków i systemu płatności połączonego z funkcjonalnością programu lojalnościowego Vitay.

Początkowo była mowa o pierwszej połowie tego roku, jednak zgodnie z zapowiedzią prezesa termin ten przesunie się na kolejne miesiące. Być może nowa oferta zadebiutuje w wakacje, bo okres ten sprzyja podróżowaniu i może być dobrą okazją do łowienia klientów na promocyjne konta. Wystarczy spojrzeć na ostatnią letnią promocję Blika wspólnie z Orlenem. Organizatorzy premiowali dodatkowymi punktami Vitay osoby, które płacą mobilnie. W efekcie w trzecim kwartale 2016 roku liczba transakcji Blikiem w POS wzrosła o 275 proc.

Czego możemy się spodziewać po nowej ofercie PKO BP i PNK Orlen? Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klienci stacji Orlen będą mogli otworzyć rachunek bankowy i korzystać z systemu płatności połączonego z funkcjonalnością programu lojalnościowego. Za aktywne korzystanie z produktów banku, także poza stacjami Orlen, klienci będą otrzymywać dodatkowe punkty Vitay.

Przeczytaj też: PKO BP zapowiada, że nie będzie podwyżek

Bank zadeklarował, że stworzy dla klientów Orlen nowoczesne internetowe i mobilne kanały obsługi produktów. Bank zapowiedział, że model bankowości dla klientów stacji koncernu będzie pierwszą tego typu usługą w Europie.

PKO Bank Polski i PKN Orlen współpracują już od 2003 roku. Obecnie klienci banku mogą wyrobić sobie kartę kredytową PKO Vitay, która pozwala zbierać punkty w programie lojalnościowym koncernu paliwowego.