Konta osobiste Banku BGŻ w kampanii McCann Erickson

W obecnej kampanii wzmocniono element motywacyjny zakładania kont, informując o atrakcyjnej puli nagród w loterii. Akcja rozpoczęła się 17 października i potrwa do 18 listopada 2007 roku. Pierwsza odsłona kampanii była realizowana na przełomie maja i czerwca.

Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnych nagrodach w loterii Banku BGŻ, korzystnej ofercie kont osobistych i tym samym zachęcenie do założenia konta i wzięcia udziału w loterii.

Mechanizm promocji polega na tym, że klient zakładając konto osobiste w Banku BGŻ może wziąć udział w loterii, w której w trzech kolejnych losowaniach można wygrać następujące nagrody:

– 20 x TV plazmowy

– 20 x zestaw kina domowego

– 5 x 100 000 zł

– 10 x samochód osobowy

Dodatkowo klienci otrzymują bardzo atrakcyjną ofertę kont w postaci bezpłatnych przelewów w Planie Aktywnym lub bezpłatnego prowadzenia konta w Planie Internetowym.

Kampania obejmuje działania w TV: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3, TV Puls, TVN24, Polsat Sport, Tele5, Discovery+Animal Planet; prasie ogólnopolskiej: Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Newsweek, Angora, Tele Magazyn, Tele Tydzień oraz prasie lokalnej. Emisje radiowe pojawią się w stacji RMF FM i pakiecie Drapacz Chmur. Działania BTL skupią się na materiałach POS (ulotki, plakaty oraz naklejki).

W internecie kampania jest emitowana na Onet.pl i Wirtualnej Polsce. Wykorzystano także komunikator gadu-gadu oraz wyszukiwarki.

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. Marketingu Bankowości Detalicznej).

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Darek Samul (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive), Mira Klajnberg (TV Producer), Karolina Czaplarska (Art. Buyer).

Za działania BTL odpowiada agencja Momentum, a internet MRM Worldwide. Obie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Anna Szabelska (Senior Media Planner).