Konto i kredyt w nowych kampaniach eurobanku

17 września ruszają jednocześnie dwie kampanie eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka. Spoty reklamowe kredytu gotówkowego będą kontynuacją znanej już „po wakacjach” koncepcji eksperymentu.

Dodatkowo, po raz pierwszy w historii, eurobank zdecydował się na szeroką promocję kont osobistych, którą zapoczątkuje w telewizji i będzie kontynuować w serwisie www.sprawdzamkonto.pl. Aktywna promocja kont jest kolejnym krokiem rozwoju banku w stronę bankowości detalicznej.

Kampania „remont”


Kampanię kredytu gotówkowego, flagowego produkt banku, zainicjuje 15-sekundowy zwiastun, po raz kolejny utrzymany w konwencji eksperymentu. Po znanych już widzom „wakacjach po bardzo okazyjnej cenie” Piotr Adamczyk wprowadza się do mieszkania, „w którym ktoś zbyt długo odkładał remont na później”. Mimo, iż nie wie co go czeka, jest nastawiony pozytywnie. Jego perypetie sfilmuje ekipa telewizyjna, a pełną wersję reklamy, w której aktora spotkają nieprzewidziane sytuacje,  będzie można zobaczyć już 22 września.

Kampania „konto online – sam sprawdziłem”


W telewizji jednocześnie będzie emitowana reklama konta online. Tym razem jednak nastąpi zamiana ról i to aktor przetestuje eurobank. Wybierze jeden z dostępnych w banku pakietów kont – konto online, aby sprawdzić „czy jest tak dobre, jak o nim mówią”. Sfilmowane efekty testów Piotra Adamczyka będzie można zobaczyć na dedykowanej stronie www.sprawdzamkonto.pl. W serwisie pojawią się trzy spoty, w których aktor sprawdzi najważniejsze cechy konta, czyli stałe oprocentowanie wynoszące 3,5%, darmowe przelewy przez Internet oraz darmowe bankomaty w Polsce.  Kampania kont wykorzystuje możliwości nowoczesnych mediów – przekaz  zostanie zapoczątkowany w telewizji, a ciąg dalszy będzie można śledzić w Internecie.

Wyjątkowy klient


Piotr Adamczyk do swoich testów rzetelnie się przygotował, zakładając konto w promowanym przez siebie banku. – Faktycznie odwiedziłem jeden z oddziałów eurobanku i założyłem konto z dostępem przez Internet. Pozwoli mi to na dokładne poznanie produktu, który będę firmował własnym nazwiskiem. Nie ukrywam, że do założenia rachunku przekonały mnie bezpłatne przelewy i wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce, a także atrakcyjne oprocentowanie. Właśnie te cechy będę testował w najnowszych spotach reklamowych – podsumował Piotr Adamczyk, bohater kampanii reklamowej eurobanku.

Nowa strategia


eurobank, na początku działalności kojarzony jako ekspert w dziedzinie kredytów gotówkowych, po raz pierwszy zdecydował się na reklamę telewizyjną konta online, które znajduje się w jego ofercie od 2008 roku. Aktywna promocja konta podkreśla rozwój banku w kierunku bankowości relacyjnej. Oprócz zmiany podejścia do sprzedaży, procesów i komunikacji, bank udoskonala portfolio produktów dla klientów indywidualnych. Strategiczny w ofercie banku jest już nie tylko kredyt gotówkowy, ale również szereg innych produktów, które budują długoterminowe relacje z klientem. Są to m.in. atrakcyjne pakiety kont, kredyt hipoteczny oraz szeroki wybór produktów depozytowych.

 

Aktualne oprocentowanie konta i szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl i w placówkach banku. Nominalne oprocentowanie konta jest zmienne i naliczane w skali roku.

 

 

Metryczka:

 

Kampania „konto online – sam sprawdziłem”

  • Hasło reklamowe: Załóż konto online i przekonaj się sam
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: sprzedażowa
  • Termin: 17.09 – 07.10
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Delfina Kaczałko
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik
  • Account: Maciej Akuła
  • Scenariusz: Łukasz Stachniak, Michał Kubik
  • Reżyseria: Kazimierz Zbąski
  • Zdjęcia: Kazimierz Zbąski
  • Montaż: Patryk Hulist
  • Muzyka: Stock 

Kampania „remont”

  • Hasło reklamowe: Kredyt gotówkowy, prowizja 0 zł
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: sprzedażowa
  • Termin: 17.09 – 28.10
  • Grupa docelowa:
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Delfina Kaczałko
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik
  • Account: Maciej Akuła
  • Scenariusz: Łukasz Stachniak, Michał Kubik
  • Reżyseria: Filip Marczewski
  • Zdjęcia: Szymon Lenkowski
  • Montaż: Jarosław Szopiński
  • Muzyka: Stock