Po założeniu rachunku (można to zrobić drogą elektroniczną w Internecie lub w tradycyjnym oddziale banku) wymyślone hasło reklamowe dotyczące konta Nordea należy przesłać SMSem na numer 691 806 606. Autor najciekawszego hasła wybranego przez komisję konkursową otrzyma w nagrodę notebooka IBM ThinkPad T30. Autorzy kolejnych 12 najciekawszych haseł zostaną nagrodzeni aparatami cyfrowymi Olympus C-160.
Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronach internetowych banku www.nordeabank.pl oraz w oddziałach Nordea Bank Polska.
Kampania promująca konto Nordea i konkurs prowadzona jest w Internecie. To najskuteczniejsze medium w dotarciu do grupy docelowej, doskonale realizujące cele akwizycyjne banku. Kreację przygotowywała firma Engine z Sopotu. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group. Kampanię wspiera trójmiejska agencja PR Actia Forum.
Konto Nordea można otworzyć dla siebie lub jako rachunek wspólny dla dwóch osób. Konto jest prowadzone w złotówkach. Otwierając konto nie trzeba deklarować stałych wpływów, niepotrzebne jest zaświadczenie o zarobkach ani o zatrudnieniu. Właściciel konta ma do niego dostęp przez Internet, telefon, sieć oddziałów, bezpłatne personalizowane SMSy oraz serwis WAP. Otrzymuje też bezpłatną pierwszą kartę Visa Electron. Wypłaty kartą w bankomatach Nordea Banku, BZ WBK oraz dwie pierwsze wypłaty w miesiącu w bankomatach Euronet są bezpłatne. Posiadacz konta Nordea z dostępem elektronicznym może dokonywać przelewów krajowych i zagranicznych, ustanawiać zlecenia stałe, sprawdzać stan swojego konta, przeglądać informacje o wykonywanych operacjach, zaciągnąć kredyt w koncie.