Getin Bank przygotował nową ofertę kont oszczędnościowych z oprocentowaniem 2,8% w skali roku przez 4 miesiące. Oferta jest dostępna do końca października br. dla nowych Klientów, którzy otworzą konto osobiste. Dla osób, które nie zdecydują się na konto osobiste, oprocentowanie wynosi 2,5% w skali roku.
Oferta „Na dobry początek” to w tej chwili jedna z najatrakcyjniejszych propozycji kont oszczędnościowych na rynku bankowym. Nowa oferta jest wspierana szeroką kampanią marketingową m.in. w TV oraz Internecie.
– Bardzo się cieszę, że możemy zaoferować nowym Klientom atrakcyjną propozycję kont oszczędnościowych. Mam nadzieję, że pomoże ona w decyzji o rozpoczęciu oszczędzania w Getin Banku. -podkreśla Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Kont i Depozytów i dodaje- Warto skorzystać z oferty konta oszczędnościowego szczególnie razem z kontem osobistym. Korzystanie z konta osobistego podwyższa oprocentowanie konta oszczędnościowego po okresie oferty specjalnej do jednego z najwyższych na rynku. Konto Osobiste Getin Up jest bezwarunkowo bezpłatne, a ponadto korzystając z niego można zyskać bezpłatną kartę debetową oraz dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce bez opłat. Dodatkowo Klienci opłacający rachunki domowe z kont osobistych mogą co miesiąc zyskać częściowe zwroty. Tym samym Getin Bank wspiera również oszczędzanie w tej sferze codziennych potrzeb Klientów.
Konto oszczędnościowe to swoboda wpłat i wypłat. Środki na konto można wpłacać i wypłacać w każdym momencie i w dowolnej kwocie bez straty oprocentowania. Promocyjne oprocentowanie dotyczy środków do kwoty 100 tys. zł przez okres 4 miesięcy. Co ważne, środki cały czas są oprocentowane i to już od pierwszej złotówki. Jednocześnie dla obecnych Klientów korzystających z kont osobistych, Bank oferuje podwyższenie oprocentowania kont oszczędnościowych.
Konto oszczędnościowe „Na dobry początek” ma zachęcić Polaków do oszczędzania. W ten sposób Getin Bank chce uzmysłowić swoim Klientom jak ważne jest odkładanie pieniędzy, które w przyszłości mogą pomóc nie tylko nam, ale także powiększającej się rodzinie.
Oferta wspierana jest przez kampanię marketingową w kinach, najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Placówki Banku zostały wyposażone w plakaty i ulotki informacyjne. Nowa kampania to kontynuacja zmian w komunikacji Banku, związanych z ogłoszoną w marcu tego roku strategią biznesową, zgodnie z którą Getin Bank chce położyć większy nacisk na rozwój bankowości opartej na budowie silnych
i stabilnych relacji z Klientami.