„Konto Skarbonkowe” Getin Banku założysz wyłącznie przez internet

Osoby, które chcą skorzystać z oferty Konta Skarbonkowego mogą to zrobić jedynie za pośrednictwem internetu. W oddziałach Getin Banku nie można ani założyć produktu, ani uzyskać jakichkolwiek informacji na jego temat.

Getin Bank nagradza swoich klientów za założenie lokaty, transakcje kartami, spłatę karty kredytowej i wpływy wynagrodzenia – powiększa kwotę zgromadzoną na rachunku o 1 PLN za każdy wymieniony ruch osoby korzystającej z konta internetowego. Oferta lokaty to nie tylko bonus finansowy, ale także korzystne oprocentowanie – 5,64 proc. z dzienną kapitalizacją.

Konto internetowe – sama nazwa wskazuje na to, że głównym źródłem obsługi produktu jest internet. Warto jednak zaznaczyć, że jest to jednocześnie jedynie źródło. Jeśli potencjalni klienci planują wizytę w oddziale Getin Banku, aby uzyskać dodatkowe informacje od pracownika instytucji, stracą czas – obsługa banku nie udzieli informacji na temat produktu, tłumacząc, że jest to osobna gałąź i nie mogą nic powiedzieć na temat tej oferty. Słowem – jeśli chcemy skorzystać z produktu, musimy zdać się wyłącznie na internet. W banku nie uzyskamy żadnych informacji, nie zlecimy transakcji, nie sprawdzimy salda na rachunku.

>>> Ranking kont oszczędnościowych Bankier.pl – listopad 2010 r.

 

A co, jeśli chcemy wpłacić pieniądze na Konto Skarbonkowe? Pozostaje przelew ze standardowego rachunku Getinu lub konta innego banku. Klienci, którzy złożyli wizytę w oddziale Getin Banku ze świadomością, że założą konto z pomocą pracownika, niestety będą rozczarowani. Oddziały nie są wyposażone w stanowiska komputerowe co oznacza, że wycieczka do oddziału była zupełnie zbędna.

Pomoc w zakresie produktów internetowych Getin Banku można uzyskać dzwoniąc na infolinię, jednak mimo wszystko dla części osób, które chciałyby skorzystać z oferty, nie jest to wystarczające. Niektórzy  będą skłonni skorzystać z oferty konkurencji, gdzie można uzyskać informacje o posiadanym produkcie nie tylko przez informację podaną przez internet czy infolinię, a także przez rozmowę w placówce banku.

Źródło: PR News