Korony Turystyki 2010 rozdane

Redakcja magazynu „Polska Wita” ogłosiła zwycięzców plebiscytu Korony Turystyki 2010, na najlepsze marki turystyczne. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. województwo małopolskie i miasto Kraków, rowery Kross, SPA Dr Irena Eris oraz stacja benzynowa Orlen. Uroczyste wręczenie statuetek Koron Turystyki odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace.

Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” nr 20 (październik/listopad) w nakładzie 70 000 egzemplarzy oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Za sprawą głosów większości czytelników magazynu „Polska Wita” Korony Turystyki otrzymują: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Nike (plecaki), Nike (buty sportowe), Adidas (okulary sportowe/przeciwsłoneczne), Nikon (lornetki), Victorinox (noże/scyzoryki), Dell (laptopy/notebooki), Nokia (telefony), Orange (internet bezprzewodowy), Orange (operator telefonii komórkowej), Tom Tom (nawigacje), Canon (aparaty fotograficzne), Sony (kamery), Duracell (baterie), Casio (zegarki turystyczne/sportowe), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), Jeep (samochody terenowe/SUV), Volkswagen (samochody rodzinne), Suzuki ex aequo Yamaha (motocykle), Orlen (ulubiona stacja benzynowa), Thule (boxy/bagażniki dachowe), PZU (ubezpieczenia w podróży), Visa (karty kredytowe), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Novotel (hotele), Sphinx (restauracje), SPA Dr Irena Eris (spa), Knorr (dania instant), Żywiec (woda), Hortex (soki/napoje), Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne), Nivea (kosmetyki w podróży), Stoperan (leki na biegunkę), Ibuprom (leki przeciwbólowe) i Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia).

Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem naszych czytelników, co pokazuje, że jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Planujemy rozwijać projekt Koron Turystyki i wierzymy, że dzięki niemu wzrośnie jakość usług i produktów turystycznych w naszym kraju” – mówi Monika Węgrzyn, redaktor naczelna magazynu „Polska Wita”.

Więcej informacji dotyczących plebiscytu znaleźć można na stronie www.polskawita.pl

Źródło: Euro RSCG Poland