Korzystaj z BZWBK24 mobile i chroń swoje dane z mySafety!

Do 31 grudnia 2015 Klienci Banku Zachodniego WBK mogą skorzystać z aplikacji mySafety Mobile w limitowanej ofercie za 0 zł. Dodatkowo otrzymują możliwość ochrony swojej tożsamości i kluczy dzięki Pakietowi Premium.


W trosce o zabezpieczenie telefonów oraz tabletów Klientów Banku Zachodniego WBK powstała specjalna aplikacja lokalizująco-blokująca, której funkcje, poza bazowymi, zostały rozszerzone między innymi o unikalny e-sticker z indywidualnym ID. Udostępniona aplikacja chroni nie tylko sam sprzęt, ale również zapisane na nim dane.

Współpraca firmy mySafety – autorytetu w dziedzinie znakowania, blokowania i odnajdywania rzeczy osobistych – oraz BZ WBK zaowocowała udostępnieniem dla Klientów banku specjalnych Pakietów Premium, ochrony kluczy, dokumentów i kart płatniczych. Teraz ta oferta Premium jest dostępna w formie prezentu dla Klientów, pobierających aplikację mySafety Mobile. Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie konta w Banku Zachodnim WBK oraz używanie aplikacji BZWBK24 mobile, dającej między innymi dostęp do serwisu Zakupy Mobilne, w której dostępna jest także oferta mySafety.

mySafety to międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu unikatowych usług w dziedzinie ochrony tożsamości, efektywnego blokowania kart i dokumentów, zabezpieczania oraz odzyskiwania kluczy i sprzętu multimedialnego, a także zwierząt. Firma jest obecna na polskim rynku od 2004 roku. W ciągu dziesięciu lat funkcjonowania zaufało jej już ponad 4 mln Klientów – zarówno reprezentujących instytucje, jak też osób prywatnych. Dzięki swoim unikatowym rozwiązaniom, firma, obecna w 8 krajach, chroni ponad 8 mln przedmiotów i 1 mln zwierząt, oferując swoim Klientom poczucie zwiększonego bezpieczeństwa, które jest dla mySafety priorytetem.