Korzystanie z BLIKa się opłaca – do 20 zł zwrotu za płatności od Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK przygotował promocję, w której za płatności BLIK w terminalu POS lub w sklepie internetowym wypłaca nagrody w wysokości do 20 zł zrealizowanych płatności. Akcja skierowana jest zarówno do użytkowników BZWBK24, którzy taką transakcję będą wykonywać po raz pierwszy, jak i dla tych, którzy korzystali już z BLIK.

BLIK dostępny jest w Banku Zachodnim WBK od 9 lutego 2015, czyli od dnia jego uruchomienia w Polsce. Rozwiązanie, z którego można korzystać jako nowej opcji w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile, umożliwia dokonywanie za pośrednictwem telefonu komórkowego wygodnych płatności w sklepach, punktach usługowych, w internecie (w sklepach obsługujących transakcje BLIK) oraz wypłatę gotówki z bankomatów bez użycia karty.

Nowa promocja „Płać Blikiem i otrzymaj zwrot do 20 zł”, która trwa od 23 września do 31 października ma zachęcić do częstszego korzystania z płatności BLIK. Każdy klient posiadający konto w Banku Zachodnim WBK, który do końca października zdecyduje się zapłacić w ten sposób w sklepie lub w Internecie otrzyma zwrot wydatku, maksymalnie do wysokości 20 zł.

BZ WBK regularnie wprowadza do swojej bankowości mobilnej nowości, a zakres dostępnych funkcji jest coraz bogatszy. W ramach dalszego rozwoju opcji BLIK już niebawem bank umożliwi wygodne wzajemne rozliczenia pomiędzy posiadaczami telefonów, udostępniając funkcjonalność tzw. płatności P2P.

Rozwiązania wprowadzane przez bank są doceniane na rynku. Niedawno Bankowość mobilna Banku Zachodniego WBK zdobyła pierwsze miejsce w prestiżowym, dorocznym rankingu banków przygotowywanym przez tygodnik Newsweek. W czerwcu międzynarodowa firma badawczo-doradcza Forrester Research uznała bankowość mobilną Banku Zachodniego WBK za najlepiej ocenianą wśród polskich banków i drugą wśród wszystkich europejskich banków, które wzięły udział w rankingu będącym częścią raportu „2015 European Mobile Banking Functionality Benchmark”. Autorzy raportu wysoko ocenili szeroki zakres funkcji transakcyjnych, ciekawe oferty w kanale mobilnym, łatwiejsze wprowadzenie do punktów kontaktu oraz promowanie dodatkowych usług w BZWBK24 mobile.