mBank rozpoczyna nową kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne dostępne w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tym razem bank udowadnia, że tylko kosmici przepłacają za OC/AC swojego samochodu. Kampanii towarzyszy popularna wśród klientów promocja „Gwarancja Najniższej Ceny” ubezpieczenia zakupionego w mBanku.
Oferowane przez mBank ubezpieczenia OC/AC tradycyjnie mają najniższą cenę na rynku. Do końca roku bank dodatkowo ją gwarantuje, uruchamiając specjalną promocję, dzięki której klient, który znajdzie tańszą ofertę, otrzyma zwrot różnicy w cenie.
Najnowsza kampania dotyczy wprowadzonej promocji „Gwarancja Najniższej Ceny”. Przygotowany na jej potrzeby spot telewizyjny nawiązuje do poprzednich odsłon reklamowych, jednak tym razem zamiast drwali, w samochodzie pojawia się nietypowy gość, przedstawiciel obcej cywilizacji. Nie ma on pojęcia o możliwości zakupu ubezpieczenia on-line, z najniższą składką i gwarancją najniższej na rynku ceny. mBank potwierdza: tylko kosmici przepłacają za ubezpieczenie.
Kampania z udziałem postaci kosmity zaplanowana jest do końca roku. Pierwsza jej odsłona będzie widoczna przez pięć tygodni, do drugiej połowy września w telewizji oraz internecie.
W telewizji spot będzie emitowany m.in. w kanałach: TVN , Polsat, Superstacja, Ale Kino, AXN, Canal+ oraz innych wybranych stacjach tematycznych. Kampania internetowa swoim zasięgiem obejmie zarówno duże portale (WP, Gazeta.pl), serwisy tematyczne (autoTrader, iPolisa, otoMoto), YouTube, a także mailingi (Onet, WP, o2, etc) oraz serwisy mobilne (T-Mobile, Interia mobile).
Tradycyjnie, kampanię przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Spot wyreżyserował Filip Marczewski, którego nagradzany film „Bez wstydu,” można obecnie oglądać na ekranach kin. Produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa.
Źródło: mBank