Kostrzewa PR opracuje strategię PR dla Icon Real Estate

Icon Real Estate wybrał w konkursie ofert agencję Kostrzewa PR, powierzając jej opracowanie strategii PR. Zespół będzie odpowiedzialny za obsługę public relations wszystkich projektów spółki oraz zajmie się kreowaniem wizerunku firmy w mediach ogólnopolskich. Ponadto Kostrzewa PR będzie wspierać Icon Real Estate w pozostałych działaniach marketingowych.

Icon Real Estate to spółka z kapitałem polskim świadcząca usługi w zakresie organizacji i realizacji procesu inwestycyjnego – od zakupu działki po marketing i sprzedaż gotowego produktu. Firma specjalizuje się w prowadzeniu procesów rewitalizacji historycznych kamienic oraz w budowie prestiżowych apartamentów.

Projekty zrealizowane w ostatnim czasie to m.in. inwestycja „Villa Hel” na Półwyspie Helskim i Apartamenty „Za Strugiem” w Zakopanem. Obecnie trwa rewitalizacja „Kamienicy Ordynackiej” przy ul. Ordynackiej w centrum Warszawy, rozpoczęto też realizację budynku „Na Sowińskiego” na Woli. W przygotowaniu jest luksusowy budynek apartamentowy na warszawskim Powiślu, inwestycja „Villa Icon” na Mokotowie, rewitalizacja kamienicy przy ul. Poznańskiej, budynek biurowy w Gdańsku oraz kolejne apartamenty w Zakopanem.

Umowa pomiędzy Icon Real Estate a Kostrzewa PR została zawarta na czas nieokreślony. Za działania na rzecz klienta odpowiadają: Hanna Białoń i Urszula Kostrzewa.

Źródło: Kostrzewa PR