Kreacja TBWA\ dla „Ballady Morderców”

Od 25 lutego telewizja TVN24 emitować będzie dwudziestosekundowy sekundowy spot telewizyjny. Łącznie telewizja wyemituje kilkadziesiąt edycji spotu, przed jak i po premierze, która odbędzie się 7 marca na scenie Kino-Teatru BAJKA. Tego samego dnia w swoich salach kinowych sieć MULTIKINO zacznie pokazywać slajdy reklamowe, a także umieści ulotki reklamowe przy kasach. Od 28 lutego spoty radiowe będzie emitować Radio Zet, zaś na stronie głównej portalu www.onet.pl pojawi się banner internetowy. 3 marca odbędzie się, również w onet.pl czat z twórcami spektaklu. W tygodniku VIVA oraz TeleTygodniu ukażą się wywiady, natomiast jeszcze przed premierą na łamach TeleTygodnia, WPROST, WIK oraz Dzień Dobry pojawią się layouty prasowe. Po premierze planowany jest mailing, który przeprowadzi Onet.pl oraz kolejny czat, tym razem na forum „M jak Miłość”. Dzięki firmie AMS, przez cały marzec w Warszawie ukazywać się billboardy reklamujące przedstawienie.

„Zbliżającą się premiera „Ballady Morderców” wzbudza coraz większe zainteresowanie. Myślę, że tak szeroko zaplanowana kampania reklamowa dotrze zarówno do pasjonatów sztuki oraz fanów muzyki Nicka Cave’a, jak i osób, które przyciągnie zwykła ciekawość wydarzenia. Tym bardziej jako agencja czerpiemy nieograniczoną radość z możliwości uczestniczenia w tak dojrzałym artystycznie i medialnie nagłośnionym projekcie”- przyznała Malina Wieczorek, Non Profit & Art. Promotion Director TBWA\Telescope.

Za kreacje dla teatru K2 od strony agencji odpowiadają dyrektorzy kreatywni agencji TBWA\WARSZAWA – Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski, Art Directorzy – Sunil Nair, Kasia Kiffert, copywriterzy – Robert Kubicki, Tomek Zieliński. Zdjęcia przygotowała Kasia Kiffert

z agencji Photoby.