Kredyt Agro Unia Banku BGŻ w kampanii McCann Erickson

Ponadto, przedsięwzięcie ma na celu podkreślenie atrakcyjności unijnych dotacji, wskazując na fakt, że Unia Europejska refunduje do 75% kosztów inwestycji.

Bank BGŻ oferuje kredyt dostosowany do potrzeb klientów oferując zindywidualizowane oferty oprocentowania kredytu oraz jego kwoty. Ponadto BGŻ jest ekspertem w dziedzinie dotacji unijnych oraz obejmującego to wsparcie doradztwa.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców Agro – czyli wszystkich tych, którzy prowadzą biznes ściśle powiązany z produkcją rolną i są dobrze zorientowani w możliwościach otrzymania dotacji w ramach ich działalności. Ich problemem jest częsty brak środków na rozpoczęcie inwestycji, brak wiedzy o najlepszym dla nich rozwiązaniu w postaci dotacji oraz kłopot w odnalezieniu się w formalnościach, które muszą załatwić przed uruchomieniem dotacji.

Następną grupą docelową są rolnicy i mali przedsiębiorcy pracujący w sektorze agro biznesu, którzy zdają sobie sprawę, że dotacje unijne są dla nich wielką szansą. Wiedzą również, że mechanizm przyznawania dotacji wymaga sfinansowania inwestycji z własnych środków, których część jest zwracana później. W praktyce więc na dotacje stać tylko tych, którzy już posiadają odpowiednie środki inwestycyjne.

Kampania obejmuje działania w TV, radio oraz prasie regionalnej (tygodniki rolnicze). W ramach działań BTL przygotowano ulotki oraz plakaty w oddziałach Banku.

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) i Wojtek Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive). Za działania BTL odpowiada agencja Momentum, działająca w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Anna Szabelska (Senior Media Planner).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Anna Trzewik (Specjalista ds. Marketingu Bankowości Instytucjonalnej)