Kredyt Bank: Duży procent w dużym banku

Kredyt Bank wprowadza półroczną Lokatę z Premią, oprocentowaną na 6,5% skali roku. Bank dodatkowo podwyższy procentowanie do 6,7% tym, którzy otworzą konto osobiste w Kredyt Banku z regularnymi wpływami. Promocji towarzyszy kampania reklamowa Lokaty z premią.

Kredyt Bank wprowadził 6-miesięczną Lokatę z Premią za nowe środki ofertuje 6,5% w skali roku. To obecnie jedna z najwyższych stawek na rynku. Oprocentowanie lokaty jest stałe, co gwarantuje pewność zysków.

– Konsekwentnie budujemy pozycję banku, w którym warto oszczędzać, proponując wysokie oprocentowanie wszystkim klientom. Dodatkowo premiujemy aktywność jeśli klient ma lub otworzy konto osobiste, Kredyt Bank podwyższy oprocentowanie lokaty na 6,7%. W efekcie mamy interesującą propozycję wysokie oprocentowanie na lokacie, wysoki procent na Ekstrakoncie Plus 7%, które jest prowadzone bezpłatnie. Uważam, że to najlepsza oferta dla oszczędzających – powiedział Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku

Kredyt Bank podwyższy oprocentowanie Lokaty z premią o 0,2 p.p. jeśli klient zdecyduje się na przelewanie miesięcznego wynagrodzenia (min. 2 tys. zł) na konto osobiste w Kredyt Banku. Ekstrakonto Plus na 7% prowadzone jest bezpłatnie, darmowe są także wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Nowa oferta Lokaty z premią jest dostępna od 1 kwietnia br. Bank nie ogranicza maksymalnej wysokości zdeponowanej kwoty, a minimalna wynosi tylko 1 tys. zł. Każdy klient może założyć 1 lokatę w okresie promocji.

Lokata będzie szeroko wsparta kampanią marketingową z udziałem twarzy banku, Panów Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny.

Spoty zaplanowano w m.in. TVP, Polsacie, TVN, stacjach niszowych, a także w radio TOK FM, RMF i Złote Przeboje. Reklamy ukażą się w największych dziennikach oraz tygodnikach opinii. W reklamie internetowej zostaną wykorzystane różne formaty.
Kredyt Bank wykorzysta też outdoor (siatki wielkoformatowe, bilboardy i witryny własnych placówek) oraz BTL i social media.

Za kampanię w banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga. Kreacje przygotował JUST, zakup mediów Starcom.

Źródło: Kredyt Bank