Z początkiem roku Kredyt Bank rozpoczął promocję 3 – miesięcznej lokaty o stałym oprocentowaniu 8,3%. Minimalny wkład wynosi 1000 zł.
Celem kampanii „Duży Bank, Duży Procent” jest pozyskanie zapadających w styczniu na rynku depozytów.
Stałe oprocentowanie lokaty na poziomie 8,3% zapewnia konkurencyjną ofertę rynkową. Duże banki po ubiegłorocznej intensywej „wojnie depozytowej” obecnie zdecydowanie obniżyły oprocentowanie. Propozycja Kredyt Banku skierowana jest do klientów zainteresowanych bezpieczną i krótkoterminową lokatą na wysoki procent.
Oferta dostępna jest w sieci 401 placówek Kredyt Banku oraz w systemie bankowości elektronicznej KB24.
Akcję pozyskania nowych klientów wspierać będzie intensywna kampania w TV, prasie oraz Internecie. Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystany zostanie motyw zamiany budynku Kredyt Banku w oprocentowanie lokaty 8,3%. Kreacja bazuje na znanym motywie transformersów. W zaskakujący sposób przeobrażamy budynek przypominający siedzibę Kredyt Banku w Warszawie w wielkie cyfry.
„Dużą zaletą tego konceptu kreatywnego jest to, że w krótkiej, 15-sekundowej animacji pozwala uwypuklić markę banku oraz zakomunikować kluczowy benefit – oprocentowanie 8,3%. Trójwymiarowa animacja, intrygująca konwencja spotu, jak i dynamiczna, wpadająca w ucho muzyka, mają dodatkowo za zadanie podkeślić nowoczesność banku. W spocie podkreślamy także hasło „duży bank, duży procent”. Z punktu widzenia pozycjonowania musimy pokazać klientom, że Kredyt Bank – jako jeden z największych w Polsce banków – obok kredytów proponuje także atrakcyjną ofertę depozytową” – powiedział Tomasz Molenda, Dyrektor Biura Strategii i Komunikacji.
– spot TV
Od 15 stycznia ruszyła projekcja spotu z animacją 3D prezentującą transformacje budynku Kredyt Banku w oprocentowanie 8,3%. Reklama TV jest emitowana m.in. w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info.
– prasa
Na pierwszych stronach w prasie codziennej, lokalnej oraz tygodnikach pojawią się małe formy reklamowe. Pierwsze emisje miały miejsce 11 stycznia m.in. w Gazecie Wyborczej, Fakcie, Dzienniku, Rzeczpospolitej, Polityce, Wprost, Newsweeku. Reklama będzie obecna również w tytułach lokalnych.
– Internet
Kampania internetowa rozpoczęła się 11 stycznia na dużych portalach internetowych oraz w najbardziej efektywnych pakietach tematycznych. W reklamie wykorzystywane są duże formaty, optymalizowane za pomocą targetowania behawioralnego, reklamę w wyszukiwarkach oraz obecność na portalach tematycznych (rankingi lokat).
– Materiały BTL w oddziałach
Okna placówek KB zostały wyklejone naklejkami promującymi lokatę. Dodatkowo w placówkach dostępna jest ulotka informacyjna.
Kreacja została przygotowana przez agencję G7, realizacja Platige, media zakupił dom mediowy Starcom. Za kampanię po stronie Banku odpowiadają Monika Talaga-Piotrowska i Dawid Lach.
Źródło: Kredyt Bank