Bank zaliczono do firm, które ze społecznej odpowiedzialności potrafią uczynić innowacyjną strategię zarządzania, dbają o transparentność procedur i finansów oraz wykazują się sporą aktywnością w działalności społecznej. Kredyt Bank uzyskał 2272 punkty na 2500 możliwych.
„Realizacja idei CSR skutkuje wzmocnieniem wizerunku i wiarygodności firmy. Dlatego też Kredyt Bank stara się traktować CSR jako codzienną praktykę poprzez działalność opartą na etyce biznesu, relacjach z pracownikami i działalności społecznej.” – powiedziała Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations Kredyt Banku.
Ankieta, która składała się z 48 zamkniętych pytań, obejmowała 5 głównych kategorii: ogólną, kontakty z klientami, kontakty z partnerami biznesowymi, stosunek do pracowników i działania społeczne.
Ranking CSR „Good Company Ranking 2007” przygotował miesięcznik „Manager Magazin” przy współpracy z niezależnym konsultantem od spraw CSR – Bolesławem Rokiem, wspieranym przez Prof. Witolda Orłowskiego oraz pod patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Programu ONZ ds. Rozwoju ( UNDP) oraz Global Compact, w ramach inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ.