Kredyt Bank z godłem Jakość Obsługi 2012

Kredyt Bank zajął II miejsce w kategorii banki w rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012. Otrzymał Godło Jakość Obsługi 2012 i tym samym znalazł się w zestawieniu TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Kredyt Bank zajął II miejsce w kategorii banki w zestawieniu przygotowywanym już po raz piąty przez Program Jakość Obsługi. Ranking powstaje co roku na podstawie ocen i opinii klientów różnych firm i instytucji z całej Polski.

– Wraz z filozofią „Finanse z zasadami” wprowadziliśmy nowe standardy obsługi klienta, których trzonem jest wysoka jakość. To oznacza doskonałe rozumienie potrzeb klienta i konsekwencję w wykorzystywaniu jego wskazówek na każdym odcinku pracy. Bez mobilizacji i zaangażowania pracowników naszej sieci detalicznej oraz jednostek wspierających w centrali o takim sukcesie moglibyśmy tylko pomarzyć – uważa Joanna Jabłońska-Białowąs, szefowa jakości obsługi Kredyt Banku.

Na decyzję o tym, które firmy otrzymały Godło i znalazły się w gronie stu najprzyjaźniejszych firm w Polsce, wpłynął każdy klient, który ocenił ich poziom jakości obsługi za pośrednictwem multiplatformy Programu Jakość Obsługi.

To już kolejne wyróżnienie dla Kredyt Banku w tym roku. – Kilka miesięcy temu zajęliśmy III miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Oznacza to, że wprowadzane zmiany są trwałe i podążają we właściwym kierunku – dodaje J. Jabłońska-Białowąs.

– To doskonały moment, by podziękować klientom za wyróżnienie, ale też tym pracownikom sieci detalicznej i centrali, którzy uwierzyli, że wszystko zaczyna się na kliencie i na nim kończy. Bo klient jest najważniejszy – podsumowuje Krzysztof Żukowski, szef Biura Rozwoju Sieci Sprzedaży w Kredyt Banku.

Źródło: Kredyt Bank