Kredyt gotówkowy Banku BGŻ w kampanii McCann Erickson

Propozycja kreatywna agencji została przygotowana w oparciu o myśl, że z kredytem zimowym w Banku BGŻ zima będzie bardziej atrakcyjna. Pomysł obrazują dwa brunatne niedźwiedzie, które zamiast z zimowego snu korzystają z uroków życia na tropikalnej plaży. Niedźwiedzie w naturalny sposób podkreślają „zimowość” oferty.

Kampania obejmuje działania w radio oraz prasie ogólnopolskiej (dodatki prezentowe). W ramach działań BTL, zrealizowanych przez agencję Momentum Worldwide przygotowano ulotki oraz naklejki na witrynach w oddziałach banku.

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Jan Kisielewski (Strategic Planner), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) i Wojciech Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. marketingu).

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD