Kredyt gotówkowy eurobanku z oprocentowaniem już od 5,7%

eurobank rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy z atrakcyjnym oprocentowaniem od 5,7%. Częścią kampanii są spoty reklamowe z Piotrem Adamczykiem, wyjaśniającym, dlaczego w życiu zawsze warto sprawdzać cenę i parametry oferty.

Oferta na co dzień

W eurobanku osoby zainteresowane ofertą gotówkową mogą wnioskować o kredyt w kwocie nawet do 120 000 PLN i przeznaczyć go na dowolny cel. Możliwość ustalenia wysokości miesięcznej spłaty poprzez rozłożenie kredytu na dogodną dla siebie liczbę rat – od 3 do 84 – ułatwia klientowi dostosowanie zobowiązania do wysokości domowego budżetu. Dużym udogodnieniem dla klienta jest także możliwość wyboru dnia miesiąca, w jakim spłacana będzie rata. Jeżeli klient wybierze termin spłaty przypadający po otrzymaniu wynagrodzenia lub innego świadczenia, będzie mógł łatwiej planować miesięczne wydatki.

Ponadto może otrzymywać SMS-y przypominające o terminie spłaty i raz w roku skorzystać z miesięcznych wakacji kredytowych, czyli zawieszenia spłaty jednej raty w wybranym przez siebie okresie. Wśród zalet oferty wymienia się także minimum formalności czy możliwość łączenia dochodów z drugą osobą w celu uzyskania wyższej kwoty kredytu. Wniosek o kredyt można złożyć w dowolnej placówce eurobanku.

Na kredyt z oprocentowaniem od 5,7% mogą liczyć klienci nie posiadający bieżących zobowiązań w eurobanku, ubiegający się o „pożyczkę w moim banku” w wysokości powyżej 30 000 zł netto z ubezpieczeniem na wypadek śmierci i trwałego inwalidztwa oraz przelewający wynagrodzenie pracownicze, emeryturę lub rentę na konto w eurobanku.

Adamczyk sprawdza eurobank i cenę

W najnowszym spocie reklamowym Piotr Adamczyk przekonuje, że w życiu zawsze warto sprawdzać oferty. Niezależnie od tego, czy właśnie planujemy zakup wakacyjnej wycieczki czy przymierzamy się do zakupu nowego sprzętu, powinniśmy upewnić się, co jest dla nas najlepsze, sprawdzając jakość i cenę. Kredyt gotówkowy umożliwi nam realizację tych planów.

Kampania reklamowa potrwa do 31 maja; obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), Internet (kampania w video online i YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych, wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.

http://www.youtube.com/watch?v=tFws0zbuCU8