Kredyt Prostoliczony za 10 zł ponownie w ofercie Credit Agricole

Od 18 sierpnia bank proponuje kredyty gotówkowe na specjalnych warunkach. Credit Agricole sięgnął po sprawdzone rozwiązanie, organizując promocję pod hasłem Kredyt Prostoliczony za 10 zł. Zgodnie z nazwą, miesięczny koszt każdego pożyczonego 1 000 zł, wyniesie tylko 10 zł.


Credit Agricole Bank Polska do końca września oferuje klientom zastrzyk dodatkowej gotówki. Odpowiadając na potrzeby klientów, którzy lubią jasne reguły i nie chcą tracić czasu na liczenie oprocentowania, prowizji oraz innych opłat kredytowych, Credit Agricole oferuje Kredyt Prostoliczony, którego wyjątkowość polega na jego prostocie i przejrzystej komunikacji kosztów kredytu.

Bank kieruje promocję Kredyt Prostoliczony za 10 zł do osób zainteresowanych otrzymaniem kwoty powyżej 10 tysięcy zł. Klientom chcącym z niej skorzystać, którzy jednocześnie posiadają w Credit Agricole konto lub zdecydują się na jego założenie, bank dodatkowo obniży koszt kredytu, zwracając 3 proc. raty.

Ciekawym rozwiązaniem z punktu widzenia klientów banku jest również to, że aby podpisać umowę kredytową nie muszą udawać się do placówki. Wystarczy, że skontaktują się z bankiem poprzez infolinię lub stronę www, a doradca bankowy odwiedzi ich w dogodnym dla nich miejscu.

Dodatkowo, w tym samym czasie, bank proponuje promocję kredytów konsolidacyjnych. Jeśli klient zdecyduje się na przeniesienie do Credit Agricole zobowiązania z innego banku lub SKOK-u, wówczas nie zapłaci prowizji.

Głównym medium kampanii będzie telewizja (stacje TVP, Polsat, TVN, TVN Mix Urban i TVN 24),
w której 30- i -15-sekundowe spoty będą emitowane od 17 sierpnia do 28 września 2014 r. Wystąpi w nich ponownie Juliette Binoche. Autorem kreacji jest agencja Just, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.

Promocja Kredytu Prostoliczonego za 10 zł obejmie także działania w Internecie – kampanię na portalach internetowych (m.in. onet.pl i wp.pl) i w wyszukiwarkach. Materiały BTL (plakaty, ulotki) pojawią się we wszystkich placówkach bankowych, podobnie jak materiały digital signage. Nie zabraknie również folii reklamowych na witrynach oddziałów. Bank będzie zachęcać klientów do skorzystania z oferty również poprzez mailing i kontakt telefoniczny.