Kredyty gotówkowe w jesiennej kampanii BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis rozpoczyna trzecią już w tym roku kampanię promującą kredyty. Tym razem, pod hasłem „Zrealizuj swój plan” bank zwraca uwagę na nowe, atrakcyjne oprocentowanie kredytu gotówkowego oraz brak opłat związanych z tym produktem.

Nowymi warunkami kredytów bank stara się zainteresować klientów, którzy myślą o realizacji dowolnego, zaplanowanego projektu.

Na visualach wykorzystywanych w kampanii pojawia się motyw np. remontu mieszania, organizacji wesela czy też aranżacji ogrodu mówi Monika Brudło, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas Fortis. Uatrakcyjniamy cenę naszego produktu i przekonujemy, że niektórych wydatków nie warto odkładać.

„Zrealizuj swój plan” to już kolejna w tym roku kampania, w której bank promuje kredyty.

Na początku roku mówiliśmy o „2 miliardach złotych dla firm”; na wiosnę ruszyliśmy z kampanią kredytów hipotecznych. Promowaliśmy także nowy dwuwalutowy kredyt hipoteczny – mówi Monika Brudło. Wszystkie te działania wpisują się w zapowiadaną na początku roku większą aktywność banku w zakresie finansowania klientów indywidualnych i firm – dodaje.

Nowe, promocyjne oprocentowanie kredytu gotówkowego wyniesie 9,9 proc. Od teraz klienci zaciągający kredyt gotówkowy nie zapłacą również prowizji ani też nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów (np. opłaty przygotowawczej). Na czas spłaty kredytu, bank proponuje im jednocześnie bezpłatne konto, które obejmuje m.in. szeroki, bezpłatny zakres usług assistance. Promocyjną ofertę BNP Paribas Fortis kieruje do osób zarabiających powyżej 2 tys. zł netto lub małżeństw.

Kampania potrwa do końca października. Obejmie prasę (dzienniki ogólnopolskie, regionalne, tygodniki, miesięczniki), radio (ogólnopolska kampania m.in. w RMF FM, Polskim Radio PR 3 oraz największych stacjach regionalnych) oraz Internet (kampania wizerunkowo-sprzedażowa na największych portalach internetowych oraz portalach tematycznych). Kampania obecna będzie na siatkach wielkoformatowych w największych miastach (Poznań, Gdańsk, Kraków, Wrocław i Warszawa).

Koncepcja kreatywna kampanii stworzona została przez agencję Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:CIA. Działania w Internecie zaplanowała firma Sales & More.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA