Kredyty w Banku Zachodnim WBK bardziej omnikanałowe

TeleKlik – to nowa usługa Banku Zachodniego WBK, dzięki której klienci indywidualni mogą teraz składać wnioski o produkty kredytowe przez Infolinię, kończąc proces podpisaniem umowy online. Integracja obsługi w  dwóch kanałach kontaktu z bankiem daje klientowi kolejną możliwość uzyskania kredytu całkowicie zdalnie. Kontakt telefoniczny z doradcą pozwala na przygotowanie indywidualnie dopasowanej oferty bez konieczności wizyty w oddziale banku.


W usłudze TeleKlik klient składa wniosek o wybrany przez siebie produkt kredytowy przez telefon lub w oddziale, z możliwością podpisania umowy w BZWBK24 internet. Ten szybki i wygodny proces dostępny jest dla osób aktywnie korzystających z bankowości internetowej. Podczas jednej rozmowy telefonicznej wnioskodawca uzyskuje decyzję banku, a po kilku minutach umowa kredytowa jest dostępna w serwisie BZWBK24 internet. Tym samym otrzymuje w pełni dopasowany do swoich potrzeb kredyt, bez konieczności wychodzenia z domu. Co więcej wniosek może złożyć telefonicznie lub za pośrednictwem doradcy online z dowolnego miejsca na świecie.

– TeleKlik to doskonały przykład tego, w jakim kierunku rozwijamy naszą omnikanałową obsługę klienta – poprzez umożliwienie klientowi zainicjowania usług w preferowanym kanale, a następnie przejście do innych w celu zakończenia procesu
w wygodny, zdalny sposób. Tylko w pierwszych dniach od uruchomienia usługi z oferty TeleKlik skorzystało ponad 100 klientów.– mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej Banku Zachodniego WBK.   

Przez TeleKlik można wnioskować o kredyt gotówkowy, kartę kredytowa oraz limit w koncie osobistym. W TeleKliku można też zwiększyć limit w koncie osobistym lub na karcie kredytowej. Usługę TeleKlik obsługuje Contact Center banku – wirtualny oddział będący centrum omnikanałowej obsługi. Klienci mogą korzystać z kilku kanałów kontaktu – m.in. telefon, chat, video, e-mail czy  social media. Contact Center odpowiada dziś za ok 5 proc. wartości sprzedaży do segmentu detalicznego Banku Zachodniego WBK.

W Contact Center Banku Zachodniego WBK stawiamy na rozwój kanałów zdalnych. Klient może złożyć wniosek o produkt kredytowy przez telefon lub, jeśli woli mieć kontakt twarzą w twarz z doradcą, może wybrać kontakt z doradcą online. Następnie dzięki usłudze TeleKlik w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, może podpisać umowę w BZWBK24 internet. Wierzymy, że to rozwiązanie spodoba się naszym klientom, a bankowanie z nami stanie się jeszcze prostsze i wygodniejsze – mówi Maciej Pietrucha, dyrektor Contact Center Banku Zachodniego WBK.

Proces Teleklik jest skierowany do klientów posiadających indywidualną ofertę kredytową przygotowaną przez bank. Indywidualna propozycja kredytowa jest przygotowana przez doradców w oparciu o analizę regularnych wpływów na konto klienta. W zależności od wybranego produktu, klient  może podpisać umowę o kredyt i limit w koncie  wciągu 30 dni, a umowę o kartę kredytową w ciągu 60 dni od momentu uzyskania pozytywnej decyzji kredytowej.

Można ją podpisać o dowolnej godzinie, po zapoznaniu się z regulacjami i zaakceptowaniu umowy, poprzez wprowadzenie smsKodu lub kodu z  tokena. Jednocześnie klient w każdej chwili może zdecydować się na tradycyjny sposób zawarcia umowy w oddziale banku. Ta sama umowa, przygotowana w czasie jednej rozmowy z doradcą, dostępna będzie w dwóch miejscach  – w serwisie BZWBK24 internet oraz w placówce.

Aby skorzystać z TeleKlik, wystarczy zadzwonić na numer 19999 albo połączyć się z Doradcą online przez bzwbk.pl/kontakt, aplikację BZWBK24 mobile lub BZWBK24 internet i wybrać właściwy produkt.

Z oferty kredytowej mogą skorzystać osoby spełniające wymagane przez Bank Zachodni WBK S.A. warunki oceny zdolności kredytowej. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne w oddziałach Banku oraz na bzwbk.pl.