Krzysztof Gbur New Technology Executive w agencji TEQUILA\Polska

Krzysztof Gbur jest absolwentem kierunku handel zagraniczny Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz kierunku Marketing/E-commerce w Baruch College w City University of New York. Dotychczas doświadczenie zawodowe zdobywał poza granicami kraju. Najpierw pracując w firmie Connect Centre w Dublinie jako Assistant Manager, a następnie Branch Manager, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie i promocję największej w sieci internet café. Następnie pracował jako Consultant w firmie Baruch Computer Technology Centre w Nowym Jorku, gdzie zdobywał doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów z zakresu software/hardware oraz systemów instalacji oprogramowania. Krzysztof jest doskonałym znawcą technologii związanych z Internetem, interesuje się marketingiem interaktywnym, reklamą i marketingiem bezpośrednim oraz uwielbia egzotyczne podróże w dalekie kraje.

Jak mówi Tomasz Grzybowski – Client Service Director – „Nowo utworzone stanowisko w agencji jest propozycją dla naszych Klientów w zakresie wykorzystania nowych technologii przy realizacji projektów z zakresu marketing services. Zachowania i zwyczaje konsumentów zmieniają się w bardzo szybkim tempie, jednocześnie wzrasta penetracja komórek i Internetu, a te narzędzia są naturalnym uzupełnieniem propozycji agencji przy realizacji programów lojalnościowych czy promocji sprzedaży.

Naszą rolą jest doradztwo w zakresie proponowania Klientom nowoczesnych możliwości komunikowania się z konsumentem, realizację zaś powierzamy kolegom z siostrzanej agencji TEQUILA\Digital, która specjalizuje się w reklamie internetowej.”

Krzysztof Gbur to pierwsza z zatrudnionych osób, które mają dołączyć do specjalnie powołanego zespołu w agencji TEQUILA\Polska w charakterze specjalistów i konsultantów w zakresie nowych mediów. Obecnie trwa rekrutacja na pozostałe stanowiska do oddziału agencji w Poznaniu i w Warszawie. Zadaniem specjalistów od nowych technologii będzie współpraca z zespołem w zakresie przygotowywania projektów dla Klientów poprzez inspirację pozostałych pracowników w zakresie możliwości wykorzystania nowych narzędzi komunikacji, jak i odpowiednie przekazanie tych możliwości Klientowi.

Agencja TEQUILA\Polska zrealizowała już kilka kampanii, w których wykorzystane zostały nowoczesne technologie (m.in. program Dymek dla Imperial Tobacco Polska, akcji promocyjnej dla Crunchips i dla Orlenu oraz ostatnio w jesiennej akcji dla NIVEA). Szefowie agencji przewidują, że w najbliższej przyszłości nastąpi znaczny wzrost tego typu realizowanych projektów.