Plakaty przedstawiające książkę pojawiły się na citylightach zlokalizowanych na terenie całej Warszawy. Celem kampanii jest promowanie publikacji, będącej unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez siedemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Partnerem akcji jest ClearChannel, który udostępnił lokalizacje na citylighty. Kampania potrwa do końca czerwca.
W czasach, gdy białe jest czarne, a przynajmniej szare, zaś trzecie staje się w mgnieniu oka czwartym, jak nigdy wcześniej potrzebne są jasne wytyczne – co jest dobre a co złe. Dobre są na pewno rzeczy profesjonalne – a za taką uważam poradnik powstały pod egidą Związku Firm Public Relations. Jest dogłębny, porusza tematy na czasie, budzące spore emocje. Jednocześnie nie nudzi – bo przywołuje wiele przypadków z życia wziętych. Z takich książek wiele mogą się nauczyć nie tylko praktycy i adepci PR, ale i współpracujący z nimi dziennikarze – Michał Kobosko, redaktor naczelny Newsweek Polska.
Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez i sponsoring, CSR, investor relations, public affairs & lobbying, a także etyka w PR. Każdy rozdział zawiera analizy przypadków dostosowanych do polskich realiów, dzięki czemu może stać się doskonałym źródłem inspiracji i pomysłów dla specjalistów zajmujących się komunikacją i PR.
Książkę „Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków” można zamówić przez internet na www.zfpr.pl oraz kupić w sieci salonów sprzedaży EMPiK w całej Polsce.