Kto wpada w oczy, nie wpada pod koła

Głównym założeniem tego przedsięwzięcia jest podniesienie poziomu świadomości wśród rodziców i opiekunów w przedmiocie konieczności stosowania elementów odblaskowych jako podstawowego składnika odzieży wierzchniej. Odblaski pozwolą uchronić dzieci i młodzież przed uczestnictwem w tragicznych wypadkach i w konsekwencji ich następstwami oraz zaangażowaniu w promocję akcji nauczycieli wychowania komunikacyjnego. Działania skierowane do uczniów polegałyby na lansowaniu odzieży odblaskowej i zaopatrzenie dzieci i młodzieży szkolnej w elementy odblaskowe. Udział w akcji zgłosiło już miasto Kielce – 6 tys. uczestników, a sukcesywnie swój akces potwierdzają kolejne szkoły.

Agencja CORE PR ze swojej strony zobowiązała się do przekazania materiałów informacyjnych na temat akcji mediom ogólnopolskim regionalnym i branżowym w całej Polsce, natomiast Media Explorer ze swojej strony zapewnia ich kompleksowy monitoring.

O szczegółach informuje witryna internetowa www.akademiajazdy.pl/wpadawoczy