„Francuski gwiazdor Gerard Depardieu ma wzmocnić wizerunek i sprzedaż polskiego banku. Będzie promować rachunki osobiste, które są jednym z kluczowych produktów banku. Niedawno BZ WBK wprowadził „konto na obcasach”, przeznaczone dla kobiet, a planuje kolejne innowacje. Zdjęcia z udziałem gwiazdy kina kręcone będą w Polsce w lutym, a kampania telewizyjna wystartuje na początku marca. Przedstawiciele banku odmówili komentarza w tej sprawie”, pisze dziennik.
„Wcześniej w reklamówkach BZ WBK wystąpiły dwie inne gwiazdy światowego kina. Pierwsza z nich, John Cleese, aktor znany m.in. z „Latającego cyrku Monty Pythona”, reklamowała kredyt gotówkowy, a Danny de Vito w ubiegłym roku wystąpił w spocie promującym loterię dla osób zakładających lokaty”, przypomina gazeta.
„W tym sezonie banki mocno postawiły na promowanie kont osobistych. Przykładem jest nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego, która składa się z trzech odsłon. W pierwszej części promowane są rachunki standard, a druga, która wkrótce się rozpocznie, będzie dotyczyła kont stworzonych dla emerytów i rencistów. W lutym wystartuje także nowa kampania kont osobistych oferowanych przez BOŚ Bank”, informuje dziennik.
Banki coraz chętniej wykorzystują wizerunek znanej osoby do promowania swoich usług. Od lat twarzą ING Banku Śląskiego jest Marek Kondrat, a Banku Millennium Hubert Urbański. Ostatnio w rekalamch banków pojawili sie także: Katarzyna Figura, Krystyna Janda, Danuta Stenka, Michał Żebrowski, Tomasz Kot (Eurobank), Piotr Fronczewski (Getin Bank), Maciej i Jerzy Stuhr (Raiffeisen Bank). BZWBK postawił na gwiazdy światowego kina – Johna Cleese i Dannego de Vito. W reklamach pojawiają się także inni celebryci – BZWBK współpracował z Leo Beenhakkerem, a w Bank Millennium z Krzysztofem Hołowczycem, Anną Marią Jopek i zespołami Zakopower i Feel.
Więcej w artykule Moniki Krześniak pt. „BZ WBK stawia na francuskiego aktora”.
WB