Kto zostanie Dyrektorem Marketingu Roku?

14 lutego wystartowała trzecia edycja prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury.

Świat zmienia się każdego dnia, szybko i nagle. Przed marketerami piętrzą się wyzwania, które wymagają nie tylko kreatywności, otwartości w działaniu, fenomenalnej intuicji, ale przede wszystkim odwagi. Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.

W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.

Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:

– Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych

– Launch roku

– Wyjątkowąefektywnośćspołeczną

– Rebranding roku

– Innowacyjne działania w mediach

– Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami

– Wyjątkowąefektywnośćprzy niskim budżecie

– Odkrycie roku (Młody Wilk)

– Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii

– Thinking outside the box

Ten Konkurs to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach– informuje Paweł Netczuk, pomysłodawca Konkursu i dodaje- cieszymy się, że branża docenia ten projekt”.


Zaproszenie do Konkursu przez członków Kapituły:

http://www.youtube.com/watch?v=i4dTzMxavsc

Nowości w Konkursie:

http://www.youtube.com/watch?v=S_aowpUwFqA

Szczegółowe informacje o konkursie: http://dyrektormarketinguroku.pl/new/