Kult w cyklu „Najmniejsze Koncerty Świata” Radia Roxy FM

Kult zagra tylko dla 10 słuchaczy Roxy FM. W tej edycji koncertu słuchacze sami wybierają repertuar.

Dlaczego tym razem Kult? Estetyka muzyczna Kazika znakomicie wpisuje się w formułę „Najmniejszych Koncertów Świata”; wymaga, niejako narzuca odbiorcy intensywne zaangażowanie. Mamy nadzieję, że koncert będzie tak samo silnym przeżyciem tak dla słuchaczy, jak i dla muzyków – mówi Jarosław Burdek, dyrektor kreatywny Roxy FM.

„Najmniejsze Koncerty Świata” Radia Roxy FM to wyjątkowa formuła koncertów na polskim rynku a jednocześnie oryginalne przedsięwzięcie promocyjne. Wyjątkowość koncertów nie wynika jedynie z niewielkiej liczby widzów, ale przede wszystkim z kameralnej formuły prywatnego spotkania i osobistej relacji pomiędzy artystami a odbiorcami. Koncerty odbywają się w nietypowych miejscach – prywatnych mieszkaniach muzyków, studiach nagraniowych, na salach prób.

Serię, 29 maja 2006 r., otworzyła grupa Myslovitz. Biletów na „Najmniejszy Koncert Świata” nie można kupić – chętni mogą je wygrać w konkursach organizowanych na antenie Radia Roxy FM. Koncerty odbywają się w cyklu miesięcznym.

„Najmniejszy Koncert Świata” Radia Roxy FM zespołu Kult jest wsparty kampanią promocyjną, która obejmuje telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz tytuły prasowe Agory – „Gazetę Wyborczą” i „Metro”. Podobnie jak w przypadku poprzedniego koncertu grupy Myslovitz, „Metro” pronować będzie koncert Kultu dodatkową okładką.

Autorem kreacji kampanii jest Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja&PR, a kampanię zaplanował dom mediowy Starlink.