Kup pizzę teraz, zapłać później. Twisto dostępne w Pizzy Hut

Fintech Twisto poinformował, że rozszerza zasięg dostępności swoich usług. Dzięki integracji z PayU płatności odroczone od czeskiej firmy pojawiły się w 10 tys. nowych e-sklepów. Z tej formy płatności mogą teraz skorzystać także klienci Pizza Hut.

– Drugi kwartał 2021 r. to przełomowy moment dla Twisto w Polsce. Nasze płatności odroczone zostały wdrożone w 10 tysiącach  nowych sklepów, w tym w największych polskich i e-commercach, reprezentujących wszystkie możliwe branże – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.

Nowym partnerem Twisto została Pizza Hut. To pierwsza sieć restauracji w Polsce, która udostępniła klientom płatności odroczone od Twisto. Klienci mogą teraz zapłacić za zamówienie złożone online do 21 dni po zakupie. Aby skorzystać z nowej funkcji, należy wybrać Twisto jako metodę płatności, podczas finalizacji zamówienia. Zarejestrowani klienci mogą przesunąć płatność o 45 dni.

Jak działają płatności odroczone Twisto? Rozwiązanie jest proste – kupujący wybiera PayU, a następnie opcję Twisto Płacę Później, jako metodę płatności za zakupy. Twisto sprawdza wiarygodność kredytową kupującego i potwierdza możliwość dokonania zapłaty. Po potwierdzeniu płatności, klient ma jeszcze 21 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez żadnych kosztów.

Inną opcją jest rejestracja w Twisto. Zarejestrowany klient otrzymuje bezpłatną, wirtualną kartę płatniczą Twisto, którą może robić zakupy w dowolnym sklepie. Na opłacenie zamówienia bez dodatkowych kosztów ma do 45 dni (do 15 dnia następnego miesiąca). Dodatkowo za pomocą aplikacji można rozłożyć zakup na bezpłatne raty (3) lub przesunąć płatność na kolejny miesiąc.

Według raportu The Global Payment opracowanego przez WorldPay, udział BNPL (buy now, pay later) w rynku europejskich płatności e-commerce stanowi obecnie 7,4 proc., natomiast do 2024 r. wzrośnie prawie dwukrotnie do 13,6 proc. Dynamikę rosnącego zainteresowania tą metodą płatności możemy zauważyć również na rodzimym rynku. Już 60 proc. Polaków słyszało o możliwości “kup teraz, zapłać później”, wynika z badań Twisto.