Kupiec Poznański zmienia się

W trakcie trwającej trzy miesiące kampanii wizerunkowej różne ekspozycje pojawią się na budynku Kupca aż trzykrotnie. „Nowy Kupiec – szyty na Twoją miarę!”, „Odkryj piękno nowego oblicza!”, czy też „Wpadniemy Ci w oko!” – to tylko część haseł, które znajdą się na olbrzymich bannerach zakrywających Kupca.

A cała akcja związana jest z dwoma wydarzeniami – zbliżającymi się piątymi urodzinami Centrum oraz towarzyszącym im otwarciem rozbudowanego sklepu C&A. Od września 2006 roku kolekcje C&A – jednego z dystrybutorów najbardziej znanych marek odzieżowych w Europie, oferowane będą na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni ok. 3000 m. kw. Jak informuje Sebastian Koziara z C&A, będzie to największy obiekt tej sieci w Polsce (drugim co do wielkości będzie od tej chwili sklep przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie – ok. 2750 m. kw.). Nowy C&A zajmie trzy kondygnacje w Kupcu Poznańskim (obecnie zajmuje tylko część parteru).

Wraz z rozwojem powierzchni handlowej, C&A dokona także zmian jakościowych w swojej ofercie. Zostanie ona zdecydowanie rozbudowana. Przede wszystkim znacznie poszerzy się asortyment w dotychczasowych działach: męskim, damskim i młodzieżowym. Obok tego pojawi się zupełnie nowa kolekcja – skierowana do dzieci. Utrzymana zostanie natomiast główna grupa docelowa firmy – osoby w wieku 25-45 lat, młode rodziny, etc.

Oprócz rozbudowy C&A w Kupcu będą też zmiany wśród mniejszych firm. Na przełomie lipca i sierpnia podwoje otworzy Centrum Medyczne Enel Med. Lokale zmienią takie punkty, jak Renoma, Wojas, Voge, Anies, Campol. Pojawią się także nowe sklepy, w tym firmowy salon Ewy Minge.