Kupony Sodexho Pass już nie tylko dla firm

Każdy poszukujący gwiazdkowych prezentów może kupić przez internet bądź zamówić telefoniczne kupony Sodexho Pass, które otrzyma wraz z Pakietem SMART – zestawem kilkunastu kuponów promocyjnych. Kupony Podarunkowe można zrealizować w ponad 50 tysiącach punktów handlowych. To pierwsza tego typu inicjatywa w światowej Grupie Sodexho Alliance, oferującej swoje rozwiązania w ponad 70 krajach.

Z badań przeprowadzonych przez Sodexho Pass i ARC Rynek i Opinia w listopadzie 2007 roku wynika, że za najbardziej pożądane prezenty uważane są w pierwszej kolejności podarunki przygotowane własnoręcznie, zaś na drugim miejscu plasuje się gotówka oraz prezenty związane z hobby obdarowywanej osoby. Jednocześnie okazuje się, że choć ankietowani woleliby otrzymywać gotówkę, jako prezent najbardziej praktyczny, sami krępują się ją przekazać. Stąd pomysł Sodexho Pass na zaoferowanie Kuponów Podarunkowych, pakowanych w świąteczne koperty wraz z zestawem atrakcyjnych rabatów w wielu popularnych sklepach.

Sprzedaży Kuponów Podarunkowych towarzyszy kampania w internecie, na tak popularnych portalach jak np. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl czy wp.pl. Ponadto w centrach biznesowych i salonach wybranych sieci handlowych, takich jak: Leroy Merlin, Smyk, Kapp Ahl, Electro World czy też NOMI, Kupony Podarunkowe są promowane przez hostessy w świątecznych strojach, rozdające ulotki i baloniki. Szczegółowe informacje o warunkach zamówienia, a także pełna lista punktów akceptujących Kupony dostępne są na stronie internetowej www.sodexho.pl