Kupony Sodexho Pass zdobywają rynek odzieżowy

Obecnie KappAhl ma 12 sklepów w Polsce, w 6 największych miastach – Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. Dwa następne powstaną w ciągu dwóch miesięcy, w Łodzi i po raz pierwszy w Szczecinie. ESPRIT posiada w Polsce trzynaście swoich salonów, w dziewięciu miastach.

Choć posiadamy największą sieć punktów akceptujących w Polsce, stale ją poszerzamy i uatrakcyjniamy. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyły tak znane i lubiane przez Polaków marki, jakimi są KappAhl i ESPRIT – powiedział Paweł Sobieraj, koordynator ds. współpracy z akceptantami w Sodexho Pass Polska

Liczymy, że dzięki współpracy z Sodexho Pass jeszcze więcej osób będzie mogło poznać naszą ofertę i polubi nasze produkty – powiedziała Paulina Małgorzewicz z polskiego oddziału firmy KappAhl.

Zarząd firmy Ultimate Fashion, przedstawiciela ESPRIT w Polsce, także docenia zalety tego rozwiązania: W swoich decyzjach kierujemy się przede wszystkim wygodą i zadowoleniem naszych klientów. Te właśnie założenia przyświecały nam przy decyzji dotyczącej wprowadzenia kuponów.

Obecnie do sieci punktów akceptujących Sodexho Pass należy ponad 42 tys. różnych placówek handlowo-usługowych. KappAhl i ESPRIT dołączyły do stale rosnącego grona punktów akceptujących z segmentu odzieżowego. Kupony Sodexho można także realizować w sklepach takich marek jak: C&A, Diverse, Galeria Centrum, Jackpot&Cottonfield, Orsay, Ravel, Wólczanka.