ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz konsekwencję w budowaniu wizerunku marki. Drugie miejsce w kategorii bankowość detaliczna zajął Bank BPH, a trzecie Lukas Bank.
Bank BPH w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2006 roku wyróżniał się przede wszystkim dobrą reklamą i agresywną promocją marki oraz bogatą ofertą. Drugie miejsce w tej kategorii zajął ING Bank Śląski, a trzecie – PKO Bank Polski.
ING Bank Śląski reprezentowała Anna Skiba z Departamentu Marketingu Detalicznego. W imieniu Banku BPH nagrodę odebrał Tomasz Molenda, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu. Nagrody wręczał Eugeniusz Śmiłowski, prezes zarządu Pentor Research International.
Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. W badaniu udział wzięło 55 pracowników departamentów marketingu, komunikacji banków działających w Polsce oraz 200 dyrektorów placówek bankowych.
Pentor Research International co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości – w tym roku odbyła się 7 już edycja Konferencji. Lamparty przyznano po raz trzeci. W roku ubiegłym został nimi wyróżniony Bank BPH, zarówno w kategorii bankowości detalicznej jak i dla mikroprzedsiębiorstw Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.