Lamparty 2007 za najlepiej wykreowaną markę bankową dla ING Bank Śląski i Banku BPH

ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz bogatą ofertę. Bank BPH w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2007 roku wyróżniał się przede wszystkim bogatą ofertą oraz dobrą reklamą i agresywną promocją marki.

II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przypadło odpowiednio Millenium Bank i PKO BP. W kategorii bankowość dla mikroprzedsiębiorstw II nagroda powędrowała do banku BZ WBK, a III do ING Banku Śląskiego.

Nagrody oraz dyplomy wręczał Eugeniusz Śmiłowski, prezes zarządu Pentor Research International. W imieniu ING Banku Śląskiego nagrodę odebrał Roman Jędrkowiak, dyrektor marketingu.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców.

Pentor Research International co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości – w tym roku odbyła się 8 już edycja Konferencji. Lamparty przyznano po raz czwarty. W roku ubiegłym został nimi wyróżniony ING Bank Śląski – w kategorii bankowość detaliczna oraz Bank BPH – w kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw. Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.

Zobacz prezentacje:

Być kochanym i na tym zarabiać – Pomiar potencjału klienta metodą CUPID

Co pamięta klient po wyjściu z punktu obsługi klienta?

Lamparty 2007 – Najbardziej podziwiana kreacja wizerunku banku w 2007 roku

Satysfakcja zaklęta w indeksy i wagi