LaSer Polska partnerem forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”

We wtorek 6 października 2009 r. w Warszawie rozpocznie się  dwudniowe forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”, zrzeszające kluczowych specjalistów z obszaru zarządzania relacjami z klientem. Głównym partnerem spotkania jest firma LaSer Polska – europejski lider w budowaniu lojalności konsumentów. Gościem specjalnym Forum będzie Serge Amabile – międzynarodowy ekspert i Dyrektor ds. Programów Lojalnościowych LaSer na Europę.

Forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe” jest spotkaniem ekspertów w obszarze budowania i zarządzania największymi programami lojalnościowymi w Polsce i Europie. Stanowi platformę wymiany wiedzy i doświadczeń  z zakresu najnowszych technik zarządzania relacjami z klientem (CRM). Daje możliwość poznania aktualnych trentów rynkowych  zarówno w kraju, jak i zagranicą. Jednym z założeń forum jest zainicjowanie dyskusji na temat przyszłości oraz znaczenia programów lojalnościowych w Polsce w obliczu obecnej sytuacji ekonomicznej.

Przewodnim tematem forum będzie efektywne wykorzystywanie strategii CRM w działaniach koalicyjnych, prowadzonych wspólnie przez kilku partnerów biznesowych. Historię skutecznego multipartnerskiego programu lojalnościowego „S’Miles” przedstawi Serge Ambile – międzynarodowy ekspert w zarządzaniu relacjami z klientem oraz Dyrektor ds. Programów Lojalnościowych Laser na Europę. S’Miles jest jednym z niewielu programów koalicyjnych, które odniosły tak wielki sukces na arenie międzynarodowej i zdobyły uznanie licznych konsumentów. Na podstawie doświadczeń S’Miles, uczestnicy forum dowiedzą się jak poznawać potrzeby i zachowania konsumenckie swoich klientów, a pozyskaną wiedzę wykorzystywać do zdobycia ich zaufania. Serge Ambile wyjaśni również gdzie tkwią źródła efektywnego zarządzania relacjami z klientem oraz jak zbudować skuteczny program lojalnościowy i wykorzystać go do zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa.

Staramy się jak najczęściej wspierać inicjatywy, które skupiają ekspertów w zakresie budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki takim spotkaniom, nasi partnerzy mogą poznać najnowsze techniki zarządzania relacjami z klientem oraz zdobyć wiedzę, która pomoże im rozwinąć ich działalność i zwiększyć zyski” – mówi Philippe Vitry, Prezes Zarządu LaSer Loyalty Polska. – „Nasze doświadczenia zdobyte na rynkach zagranicznych są cenną wskazówką do wdrażania nowych, skutecznych rozwiązań w Polsce. Chcemy dzielić się tą wiedzą z naszymi partnerami, aby wspólnie prowadzone programy lojalnościowe stawały się coraz bardziej atrakcyjne  z perspektywy klientów” – dodaje Philippe Vitry.

Więcej informacji na temat forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe” znajduje się na stronie internetowej organizatora pod adresem: www.bbm.pl/uploads/media/Broszura_Multipartnerskie_PL.pdf 

Źródło: Dynamics PR