Łatwiej i szybciej pożyczysz na Vivus.pl – nowa kampania otwiera drugi rok działalności

Pożyczanie pieniędzy kojarzy się z długim procesem i formalnościami. Jeżeli chcesz tego uniknąć, to możesz pożyczyć od znajomych lub rodziny. Ale czy na pewno? Pożyczanie od bliskich też bywa stresujące i wymaga przygotowania się na różne krępujące sytuacje.

Ostatecznie pieniędzy i tak możemy nie dostać. Koncept nowej kampanii reklamowej opiera się na powszechnej opinii: pożyczanie trwa długo i jest problematyczne. Vivus pokazuje alternatywę – udziela pożczek online bez zbędnych pytań,  a gotówka trafia do klienta w 15 minut. Dwie wchodzące do telewizji kreacje łączy hasło „Łatwiej  i szybciej pożyczysz na Vivus.pl”. Pierwsza – pożyczka od samotnej cioci  – to przymusowe ciasteczka, oglądanie rodzinnych fotografii, wymuszone uśmiechy a przede wszystkim strata czasu.

Pożyczenie gotówki od emerytowanego dziadka marynarza, też nie jest łatwe, gdyż ten ostatecznie nie może znaleźć obiecanych pieniędzy.  – Kampania przedstawia pożyczki online jako łatwy i wygodny sposób na dostęp do dodatkowej gotówki. Z badań wynika,  że tak właśnie traktują je nasi klienci. Jest to produkt dość młody na polskim rynku i zależy nam na dotarciu do osób, które nie znają jeszcze tej kategorii – mówi Loukas
Notopoulos, prezes Vivus Finance.

Nowa kampania telewizyjna otwiera drugi rok działalności firmy. W pierwszym Vivus.pl pożyczył  250 mln złotych grupie ponad 300 tys. klientów. Był to rezultat znacznie powyżej oczekiwań analityków. – Zaskoczyliśmy rynek. Pożyczki online rozwijają się tak szybko, jak rośnie cała branża e-commerce. Klienci oczekują od usług finansowych,  że będą coraz bardziej przyjazne, a sieć ograniczy formalności. Dokładnie to im dajemy, dlatego przewidujemy,  że w ciągu roku podwoimy liczbę klientów – dodaje Notopoulos.

/ Vivus