„Laur Klienta 2009” dla Polbanku

Polbank  EFG zdobył I miejsce w piątej edycji programu „Laur Klienta 2009” w kategorii „ Konta osobiste”. Jest to już trzecia nagroda zdobyta w tym roku przez Polbank.

„Laur Klienta” to największy program badań konsumenckich w Polsce. W 2009 roku już po raz piąty wyłonieni zostali liderzy popularności w poszczególnych kategoriach. Nagroda przyznawana jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów oraz głosowania czytelników „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do Rzeczpospolitej.

Tegoroczny „Laur Klienta” jest dla nas ważną nagrodą. Świadczy on o zaufaniu ze strony klientów, które w działalności bankowej jest niezbędne. Konto osobiste to podstawowy produkt bankowy i wygrana w tej kategorii mobilizuje nas do dalszej pracy – powiedziała Magdalena Markiewicz-Dąbkiewicz, dyrektor biura produktów depozytowych Polbank EFG

Konto Osobiste Polbanku, które przez ankietowanych klientów zostało określone jako najlepsze na rynku, cechuje brak opłat za wszystkie podstawowe czynności. Bezpłatne jest prowadzenie rachunku, wydanie i użytkowanie karty debetowej, dostęp do bankowości elektronicznej, wszystkie przelewy realizowane przez internet, wyciągi papierowe oraz wypłaty z bankomatów własnych i sieci Euronet. Oszczędności klientów Polbanku mogą wypracować także wysokie zyski. Wystarczy założyć konto Mocno Oszczędzające z oprocentowaniem do 6,5%, dzienną kapitalizacją odsetek oraz bez miesięcznego limitu wypłat. 

W 2009 roku Polbank otrzymał  także tytuł „Solidny Pracodawca” oraz zwyciężył w rankingu miesięcznika Forbes jako najlepszy bank dla małych i średnich przedsiębiorstw.
 
Źródło: Polbank EFG