Przygotowane przez Euro RSCG Warsaw, 4 plakaty kampanii WWF zostały opublikowane na łamach 5 numeru Lürzer´s ARCHIVE, Ads and Posters Worldwide Magazine.
Opublikowane zdjęcia dotyczą kampanii WWF Polska, a ich tematyka odnosi się bezpośrednio do tytułu całej akcji „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki”. Przekaz skierowany jest do polskich turystów, którzy mogą przywieźć z podróży pamiątki wykonane ze zwierząt lub roślin znajdujących się na liście CITES.
Plakaty przedstawiają egzotyczne pamiątki wykonane z chronionych zwierząt oraz kod paskowy, który kryje w sobie zdjęcia ofiar.
„To prawdziwa cena, którą trzeba zapłacić za to, by nosić torebkę z krokodyla lub trzymać parasole w koszu zrobionym z wyprawionej nogi słonia. Chcemy by ten, kto się decyduje na taki zakup był pewien, że go na to stać nie tylko w wymiarze finansowym.” – mówi Jacek Maciejewski, Creative Director Euro RSCG Warsaw.
Magazyn Lürzer´s ARCHIVE, Ads and Posters słynie z prezentowanie najlepszych kampanii reklamowych z całego świata w ich oryginalnym kształcie, dlatego publikacja layoutów reklamowych z kampanii WWF jest wyróżnieniem dla Agencji.