LeaseLink, fintech, którego właścicielem jest mLeasing, wprowadził płatności odroczone dla firm. Staje się tym samym jedynym podmiotem na rynku, który oferuje tak szeroki ekosystem płatności skierowanych do biznesu, na który składają się: leasing, raty oraz BNPL (buy now, pay later). Co więcej, w trzecim kwartale tego roku, spółka wdroży produkcyjnie usługi najmu sprzętu oraz merchant finance, tworząc kompleksową ofertę finansowania LeaseLink 360°.
Oferta odroczonej płatności LeaseLink pozwala na przesunięcie zapłaty za zakupy firmowe o 30 dni. To biznesowa wersja dobrze znanego z rynku konsumenckiego „kup teraz, zapłać później” (BNPL). Przedsiębiorca, który nie zdecyduje się na spłatę zobowiązania w wyznaczonym terminie, będzie miał możliwość rozłożenia go na raty. Ścieżka zakupu jest błyskawiczna i identyczna jak przy pozostałych produktach LeaseLink, z których łącznie do dziś skorzystało już ponad 100 000 firm.
– Co więcej, włączenie usługi przez 4 000 współpracujących z LeaseLink sklepów, bazuje na obecnych komponentach i nie wymaga działań programistycznych. Oferta jest już dostępna w kilku największych e-sklepach w Polsce, a wkrótce będzie uruchomiona masowo.
Komponenty integracyjne to fundament działania w branży fintech. Sektor mikro, małych i średnich firm oczekuje kompleksowej, wszechstronnej, łatwo dostępnej, szybkiej i wygodnej oferty finansowania w różnych kanałach sprzedaży. Wprowadzenie przez nas płatności odroczonych jest jej naturalnym uzupełnieniem, a strategia LeaseLink 360° konsekwencją uważnego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów, sugestie partnerów i śledzenia rynkowych trendów. Naszą misją jest pomoc w napędzaniu ich biznesów – mówi Bartosz Borowski, członek zarządu LeaseLink.
LeaseLink 360° to odpowiedź fintechu na coraz większe oczekiwania rynku finansowania MŚP, którego potrzeby przez ostatnie lata dynamicznie ewoluowały. Ofertę w najbliższym czasie uzupełnią produkty najmu sprzętu firmowego oraz merchant finance, czyli dedykowane rozwiązanie skierowane do kontrahentów z dużą bazą własnych klientów B2B.
– Oferta najmu, nad którą pracujemy, ma szansę realnie spopularyzować model korzystania z firmowych urządzeń bez ich kupowania. Jej wprowadzenie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów – mówi Mateusz Drozdz, szef sprzedaży LeaseLink.
Uzupełnieniem oferty produktowej LeaseLink jest także merchant finance, które pozwoli oferować limity kredytowe w infrastrukturze IT partnerów LeaseLink (embedded finance). Rozwiązanie będzie udostępnione w ostatnim kwartale 2024.
Źródło: LeaseLink